Advertentie | |
|
![]() |
|
Het filmpje dat hier bij hoort is zo mooi. Met dank aan Hazel:
http://nos.nl/artikel/2061653-boze-b...-dijkhoff.html |
![]() |
|
Ik keek nog eens goed en zag: Een nogal mollige vrouwelijke allochtoon van middelbare leeftijd die een auto met daarin een hoogwaardigheidsheidsbekleder de weg versperde en constateerde dat het een dikke BMW was. Een man (die ik er nog steeds van verdenk een WIB te zijn) die "mevrouw" tegen haar zegt om haar dan tamelijk hardhandig voor de auto weg te rukken waarbij zij plat gaat. Nou, wie had dat nou verwacht! Daarna denkt hij te worden aangesproken door een andere inwoner van Oranje die aan komt rennen en "klootzak" roept maar die meneer had het tegen de staatssecretaris. En vervolgens probeert hij met iemand anders (een collega?) de dame in kwestie overeind te sjorren. Dat was dan wel héééél aardig van ze.
![]()
|
Dan verschillen onze opvattingen over hardhandig kennelijk. We zullen onze huisjurist er eens op loslaten. Axel11 naamzoek! Hoe zou jij haar kansen inschatten als deze dame deze meneer voor de rechter zou willen slepen wegens het toebrengen van lichamelijk letsel.
|
Het is duidelijk te zien dat zij meteen als een mongool met d'r armen begint te slaan op het moment dat die agent z'n handen op haar schouders legt. Ze struikelt en pleurt om. Dat is vervelend voor haar, maar absoluut niet de schuld van de agent.
En allochtoon, srsly? Autochtoner dan dit kan bijna niet.
|
Gevalletje 'eigen schuld'.
Ik betrapte mezelf op 'PAK DAT VOETJE MEE, PAK DAT VOETJE MEE PLX'-gedachten bij het zien van het fragment. Gewoon, omdat ik 't een ergerniswekkend üntermenschmevrouwtje vind dat in mijn hoofd ook vast op de PVV stempt. Gebaseerd op slechts dat fragment. Misschien ben ik een slecht mens.
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|