Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2015, 21:37
hakblauwezak
hakblauwezak is offline
hoi ik ben een jongen van 15 jaar en ik "geil" al een tijdje op een jongen van mijn klas ik droom over hoe ik hem pijp en hij mij... Maar ik zit te twijfelen of ik het hem echt zou vragen. En toen ik vandaag bij de het omkleden voor de les L.O. een van z'n teelballen zag, ben ik al helemaal gemotiveerd om het te vragen. Wat vinden jullie, moet ik het vragen? Hoe moet ik het vragen? Waar en wanneer moet ik het vragen?
thx

P.S. ik ben niet homo ik wil gewoon wat experimenteren met hetzelfde
Met citaat reageren
Oud 30-09-2015, 22:00
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Ik zou eerst eens even uitvinden of hij hetzelfde wil als jij wil, voordat alles uitlekt en jij bekend staat als homo van de school.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2015, 22:15
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ik zou eerst eens even uitvinden of hij hetzelfde wil als jij wil, voordat alles uitlekt en jij bekend staat als homo van de school.
Waarom is dat een probleem?
Oud 30-09-2015, 22:29
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Omdat je niet als homo bekend wil staan als je geen homo bent, en daarmee gepest gaat worden, dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2015, 22:29
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Ik zeg trouwens niet dat als je homo bent je per definitie gepest wordt, maar in het geval van hem kan ik het hem wel verzekeren.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 07:20
bierkoning
bierkoning is offline
Praat eerst een paar keer met hem. Probeer te ontdekken of hij daar interesse in zou hebben.

Verder ben je natuurlijk dan minimaal biseksueel als je dat soort dingen wil doen. Natuurlijk is dat helemaal niet erg of raar maar hetero ben je dan niet. Ik zou er bijvoorbeeld totaal geen behoefte aan hebben om zoiets te doen.en erover dromen heb ik ook nooit gedaan.
Oud 01-10-2015, 08:32
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ik zeg trouwens niet dat als je homo bent je per definitie gepest wordt, maar in het geval van hem kan ik het hem wel verzekeren.
Waarom kun je dat in zijn geval wel verzekeren?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 09:23
Yannickje
Yannickje is offline
Misschien kan je samen met die jongen een paar keer iets gewoon ondernemen en aan het babbelen slaan. En als het dan wat klikt kan je hem zeggen dat je over hem gedroomd hebt. Hij zal wel vragen wat er in die droom gebeurde. Je vertelt dan van die droom. Als hij opschrikt kan je altijd zeggen dat het maar een droom is en dat je dat eigenlijk niet wil. Misschien is hij wel geïnteresseerd.
Oud 01-10-2015, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Omdat je niet als homo bekend wil staan als je geen homo bent, en daarmee gepest gaat worden, dat kun je toch zelf ook wel bedenken?
Citaat:
Citaat:
Waarom kun je dat in zijn geval wel verzekeren?
Uit ervaring weet ik dat hetero jongens erg slecht reageren ze ontdekken dat een homojongen een oogje op diegeen heeft/iets met hem wilt doen.

Ik denk dat je beter gewoon eerst kan praten, dan ben je in ieder geval al verder
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 19:50
Dekaloog
Dekaloog is offline
Die heterojongens moeten niet zo zeuren.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 21:03
hakblauwezak
hakblauwezak is offline
ik denk dat hem vertellen over de droom een goed idee is maar als hij raar reageert zeg ik gewoon dat het een grap is. goed idee of niet?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2015, 21:20
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik denk dat je op die manier wel aan z'n reactie kunt afleiden of hij 't ook potentieel ziet zitten, ja.

Goeie tips van Yannickje!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2015, 12:58
Yannickje
Yannickje is offline
Citaat:

Goeie tips van Yannickje!

Geen dank, ik weet het: ik ben geniaal.

Regels voor berichten