Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-10-2015, 21:59
obsessedshopper
obsessedshopper is offline
Ik vroeg me toch eigenlijk af wat voor een vagina jongens het mooiste vinden. Want ik hoor vaak jongens klagen over dat de binnenste schaamlippen te groot zijn en hoe lelijk dat is.

Dus wat vinden jullie het mooiste?
Beetje uitleg van hoe het er precies uitziet is handig..
Met citaat reageren
Oud 22-10-2015, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Ik vroeg me toch eigenlijk af wat voor een vagina jongens het mooiste vinden. Want ik hoor vaak jongens klagen over dat de binnenste schaamlippen te groot zijn en hoe lelijk dat is.

Dus wat vinden jullie het mooiste?
Beetje uitleg van hoe het er precies uitziet is handig..
Ze moeten niet klagen, ze mogen blij zijn dat je "toegang" krijgen tot een vagina.
En bovendien, een jongen die een meisje afkeurt om hoe haar vagina eruit ziet, die is het sowieso niet waard om je druk over te maken.
Ieder mens is anders en je kan er ook helemaal niks aan doen hoe je vagina (en ook penis) er uit ziet.

Groeten!
Met citaat reageren
Oud 22-10-2015, 23:03
bikinigek
bikinigek is offline
waar kun je eigen druk over maken

zelfde met kaal niet kaal geen 1 jongen die stopt met de seks hoor.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 07:37
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat maakt het uit wat de meeste jongens vinden? Zoek je iets om onzeker over te zijn? Er is al genoeg schaamte over geslachtsdelen wat mij betreft.
De enige die tevreden moet zijn met jouw vagina ben jij. Als jij hem dan vol trots en zonder gene in het gezicht van een partner duwt, is "goh wat een gekke vorm" wel het laatste wat die partner denkt.
(Plus: alle vagina's hebben een gekke vorm. En alle piemels ook)
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 08:11
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb werkelijk nog nooit een jongen daarover horen klagen

Misschien dat ze onderling met vrienden "stoer doen", maar zeker als je een relatie hebt zal een jongen het niet snel uitmaken omdat je schaamlippen te groot zijn o.i.d. Geslachtsdelen zijn niet gemaakt om mooi te zijn
Oud 23-10-2015, 21:13
Dekaloog
Dekaloog is offline
Je mag best een voorkeur hebben over geslachtsdelen. Ik heb ook liever een kaarsrechte dikke pik dan een scheef harig piemeltje. Volgens mij is dat de norm onder vrouwen, alhoewel vrouwen cultureel ontmoedigd worden om dat zo hardop te zeggen. Op dezelfde manier zijn kleine binnenste schaamlippen een algemeen esthetisch ideaal. Mannen worden juist aangemoedigd om daar heel vocaal over te zijn, dus een bepaald type jongen zul je daar veel over horen klagen.

In de praktijk worden geslachtsdelen minder op esthetiek beoordeeld en meer op functie.

Kun je met jouw kutje klaarkomen? Past er een pik in? Durf je 'm te gebruiken? Mooi! 99% van je bedpartners gaat 'm prima vinden en de overige 1% kun je gerust uit je bed trappen. Kun je dat niet? Dan moet je misschien een gepersonaliseerde aanpak verzinnen, maar dan kun je nog steeds een prima seksleven hebben. Als een man met een micropenis dat kan, dan kun jij 't al helemaal.

Je kan je beter zorgen maken over je libido (hoeveel seks wil je precies, als je heel eerlijk bent?) en over hoe je dat in overeenstemming krijgt met je partner (mannen liegen graag over hoeveel ze willen neuken).

En ook niet onbelangrijk - word jij vooral verliefd op wat iemand in z'n broek heeft? Of toch vooral op de persoon die eraan vast zit? Want dat geldt voor jongens dus ook.
Met citaat reageren
Oud 23-10-2015, 23:22
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Je mag best een voorkeur hebben over geslachtsdelen.
Ik vond ook dat dit wel even gezegd mocht worden. In zekere zin is het toch gewoon een lichaamsdeel als elk ander. Mensen worden afgekeurd op hun grote lelijke neus, lichaamslengte, of een vetrol, dus waarom niet hierop.

Verder eens met alle mitsen en maren
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 01:49
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Ik vond ook dat dit wel even gezegd mocht worden. In zekere zin is het toch gewoon een lichaamsdeel als elk ander. Mensen worden afgekeurd op hun grote lelijke neus, lichaamslengte, of een vetrol, dus waarom niet hierop.

Verder eens met alle mitsen en maren
wat is je voorkeur dan?

ik zelf kan zo niks bedenken...
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 03:17
Dekaloog
Dekaloog is offline
Geen voorkeur hebben mag ook.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 11:59
bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Geen voorkeur hebben mag ook.
nou jah enige voorkeur wat ik bij mij zou kunnen bedenken is dat ik kaal niet mooi vind maar dat zou me niet stoppen en zal ook niet daarover zeuren
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 14:44
Dekaloog
Dekaloog is offline
Een voorkeur is geen harde eis.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2015, 15:15
Durian
Durian is offline
Dekaloog heeft echt goede reacties
Oud 24-10-2015, 17:53
Vlaamse Leeuw
Vlaamse Leeuw is offline
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, ik denk dat geen enkele jongen daardoor niet door zal gaan. Het belangrijkste is wat voor iemand er aan de vagina hangt en niet de vagina zelf. Ikzelf kan alle vagina's wel apreciëren, als ik dan toch één ding moet noemen is het dat ik het liefst geen hele bos haar zie, maar alles mooi kort en verzorgd (of kaal), maar nogmaals, ook zo'n hele bos haar houdt mij niet tegen hoor.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten