![]() |
|
Wat maakt het uit wat de meeste jongens vinden? Zoek je iets om onzeker over te zijn? Er is al genoeg schaamte over geslachtsdelen wat mij betreft.
De enige die tevreden moet zijn met jouw vagina ben jij. Als jij hem dan vol trots en zonder gene in het gezicht van een partner duwt, is "goh wat een gekke vorm" wel het laatste wat die partner denkt. (Plus: alle vagina's hebben een gekke vorm. En alle piemels ook) |
![]() |
|
Ik heb werkelijk nog nooit een jongen daarover horen klagen
![]() Misschien dat ze onderling met vrienden "stoer doen", maar zeker als je een relatie hebt zal een jongen het niet snel uitmaken omdat je schaamlippen te groot zijn o.i.d. Geslachtsdelen zijn niet gemaakt om mooi te zijn ![]()
|
Je mag best een voorkeur hebben over geslachtsdelen. Ik heb ook liever een kaarsrechte dikke pik dan een scheef harig piemeltje. Volgens mij is dat de norm onder vrouwen, alhoewel vrouwen cultureel ontmoedigd worden om dat zo hardop te zeggen. Op dezelfde manier zijn kleine binnenste schaamlippen een algemeen esthetisch ideaal. Mannen worden juist aangemoedigd om daar heel vocaal over te zijn, dus een bepaald type jongen zul je daar veel over horen klagen.
In de praktijk worden geslachtsdelen minder op esthetiek beoordeeld en meer op functie. Kun je met jouw kutje klaarkomen? Past er een pik in? Durf je 'm te gebruiken? Mooi! 99% van je bedpartners gaat 'm prima vinden en de overige 1% kun je gerust uit je bed trappen. Kun je dat niet? Dan moet je misschien een gepersonaliseerde aanpak verzinnen, maar dan kun je nog steeds een prima seksleven hebben. Als een man met een micropenis dat kan, dan kun jij 't al helemaal. Je kan je beter zorgen maken over je libido (hoeveel seks wil je precies, als je heel eerlijk bent?) en over hoe je dat in overeenstemming krijgt met je partner (mannen liegen graag over hoeveel ze willen neuken). En ook niet onbelangrijk - word jij vooral verliefd op wat iemand in z'n broek heeft? Of toch vooral op de persoon die eraan vast zit? Want dat geldt voor jongens dus ook. |
![]() |
||
Citaat:
Verder eens met alle mitsen en maren ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik zelf kan zo niks bedenken... |
![]() |
|
![]() |
Je hoeft je geen zorgen te maken hoor, ik denk dat geen enkele jongen daardoor niet door zal gaan. Het belangrijkste is wat voor iemand er aan de vagina hangt en niet de vagina zelf. Ikzelf kan alle vagina's wel apreciëren, als ik dan toch één ding moet noemen is het dat ik het liefst geen hele bos haar zie, maar alles mooi kort en verzorgd (of kaal), maar nogmaals, ook zo'n hele bos haar houdt mij niet tegen hoor.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Little Saai 133; saailock 67; Fitemasaaille 51; Saaikaloog 34; saainelis 29 #1956 Mr Soija | 500 | 13-04-2017 17:25 | |
Seksualiteit |
Shemale Dvdp8 | 6 | 18-02-2017 18:29 | |
Onzin |
Hoi, een nieuw topic! #1873 Verwijderd | 500 | 04-06-2016 20:28 | |
Seksualiteit |
hoe moet ik een meisje vingeren wisky | 54 | 24-07-2014 16:08 | |
Seksualiteit |
hoe moet ik vingeren? freakzor1987 | 43 | 01-01-2005 23:39 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Christendom wat tegen homoseksuele?? 0o-meijsje-o0 | 193 | 31-07-2004 23:56 |