![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ontopic: anders vraag je aan je vriendin wat ze lekker vindt? dat vindt ze vast lief. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
ik vind dat je gewoon idd met je vinger daarheen moet gaan en aan haar zelf moet vragen wat en of ze het lekker vind.
||
Citaat:
enne mensen met die nutteloze replies kom op, zeg dan liever niks ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
Je vingert voor 't eerst, en kent de layout van d'r vagina waarschijnlijk nog niet goed. Begin eerst met zoenen en de rest van 't voorspel. Naast dat dat voor haar ook fijner is, is het dan ook makkelijker om d'r vagina te vinden. Blind je weg vinden in een droog kutje is lastig ![]() Goed. Aangenomen dat ze op d'r rug ligt, probeer je eerst d'r vagina (de ingang dus) te vinden. Je merkt het vanzelf als je je 'em hebt, het is de enige vochtige plek waar je naar binnen kunt met je vinger ![]() D'r clitoris zit op de plek waar haar kleine schaamlippen samenkomen, boven (buik-kant) d'r vagina. Als je van d'r vagina naar boven gaat, zou je 'em moeten voelen. Het is een klein bobbeltje, ergens tussen een speldenknop en 't topje van je pink kwa grootte. Wrijf daar zachtjes met een vinger (wijs- of middel-) overheen, cirkeltjes draaien werkt meestal goed. Hou 't goed voechtig, bij voorkeur met haar eigen vocht. Een uitstapje naar d'r vagina werkt ook goed. Ga niet te snel, en varieer niet te erg van snelheid. Een constante snelheid werkt 't best. En je kunt haar als je bezig bent goed vragen of het tempo e.d. goed is, dat varieert nogal per persoon. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Tof trouwens dat je de moeite genomen hebt een fatsoenlijke reply te schrijven, zouden meer mensen moeten doen. Dat gezeik hier begint me een beetje m'n neus uit te komen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ga ontopic, of zeg gewoon niets..
||
Citaat:
![]() Kunnen al die zeikerds eens kappen? Het is niks bijzonders dat een meisje hem verteld dat ze verder wil. Jeez. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Dreig-SMS, hoe mee om te gaan en hoe traceer ik een 06-nummer? A-Quattro | 24 | 19-04-2016 18:49 | |
Seksualiteit |
[Help] Vingeren [Help] AppelkeFop | 25 | 24-04-2015 18:16 | |
Seksualiteit |
wat moet ik doen diejongen | 7 | 25-03-2013 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Hoe moet ik zo'n "seksueel" gesprek beginnen richie-007 | 9 | 22-08-2011 20:16 | |
Games |
[C&C Generals: Zero Hour]Hoe moet ik spelen om van de medium army te winnen?? Maradinus | 25 | 26-09-2004 23:49 | |
Seksualiteit |
hoe moet je vingeren?????????? braintje | 7 | 03-02-2002 19:57 |