Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Daarbij zijn Weibo en VK nog een stuk kleiner dan Snap of Insta, maar daar idd wel groter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ot: Ik gebruik fb alleen om op de hoogte te blijven van wat bepaalde mensen uitspoken (m'n moeder bijv.), maar zelf post ik amper. Twitter en insta heb ik wel, maar gebruik ik echt nooit. Whatsapp alleen voor noodgevallen en werkgerelateerde dingen. Tumblr gebruik ik verreweg 't meest, want daar volg ik mensen met dezelfde interesses en dat is veel boeiender dan de saaie verhalen lezen van mensen die je toevallig kent, maar waar je niks mee gemeen hebt. Van wat ik om me heen zie zijn snapchat en whatsapp wel het populairst bij jongeren, btw. Logisch, want daar lezen je moeder en tante Ans niet mee. Ik denk dat dat ook is wat Hyves de das om heeft gedaan.
|
FB en WhatsApp. En minder regelmatig gebruik ik Skype of LinkedIN. Op Twitter heb ik wel een account, maar daar doe ik al jaren niets meer mee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Je internetverkeer afschermen voor je ouders, de overheid en andere nieuwsgierigen! Jenna5 | 14 | 21-05-2020 14:48 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op iemand die ik amper ken Baerrito | 6 | 22-11-2016 11:28 | |
De Kantine |
Social media? jobo | 3 | 29-08-2015 10:24 |