Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2015, 23:35
Livestyle
Livestyle is offline
Een paar dagen terug hebben mijn vriendin en ik het uitgemaakt. (Ik stuurde hier iets meer op aan in het gesprek, daar waren we ons beiden van bewust.) We vinden elkaar nog steeds echt leuk (of ik, ten minste - ik ga ervan uit zij ook), maar door omstandigheden was een relatie hebben gewoon niet meer te doen.

Anyway, we hebben nu de afgelopen paar dagen geen contact gehad. En dat voelt klote. Mijn moeder zegt dat ik minstens even moet vragen hoe het met haar gaat, dat is niet meer dan netjes. En eerlijk gezegd wil ik ook graag horen of het een beetje oké gaat. Maar aan de andere kant ben ik bang dat het dan voor ons allebei alleen maar pijnlijker wordt.

Wat denken jullie? Moet ik nu contact zoeken? En zo ja, hoe? En zo nee, hoe lang kan ik daar het beste mee wachten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2015, 10:57
Talenlover
Talenlover is offline
Als je nog contact wil, denk ik dat je best niet te lang wacht, want anders kan het dat ze na een tijdje niet wil dat je nog contact met haar zoekt, bijvoorbeeld omdat ze een leven heeft opgebouwd zonder jou, en dan zal ze het waarschijnlijk niet meer echt appreciëren (of dat zou bij mij toch zo zijn). Even een berichtje sturen om te vragen hoe het met haar gaat, lijkt me dan wel goed. Als ze geen contact wil zal ze dat wel laten merken. Geef haar natuurlijk ook de tijd om het te verwerken en zoek haar daarom best niet te veel op, want dan wordt het moeilijk om je erover te zetten, zowel voor jou als voor haar.
Oud 29-10-2015, 14:53
rijntjee
rijntjee is offline
Je kan haar het best even een berichtje sturen met hoe het gaat? Reageert ze hier bot/kort/na lange tijd pas op dan zou ik haar een tijdje met rust laten. Meiden hebben na het uitgaan van een relatie even tijd nodig om er over na te denken. Reageert ze hier echter erg emotioneel op dan zou ik haar vragen om af te spreken om het allemaal goed uit te praten en af te spreken hoe het verder moet. Je zou ook kunnen proberen om het aan een van haar vriendinnen te vragen, meestal zegt het meisje het namelijk wel tegen haar vriendinnen hoe het gaat. En die vriendinnen houden haar natuurlijk ook wel in de gaten.
Met citaat reageren
Oud 04-11-2015, 20:51
Francisss
Francisss is offline
Hoi...

Ik heb zelf ook een verkering uitgemaakt en dat het daarna niet goed voelde....
Maar ik dacht dat dat erbij hoorde, want ja, je hebt het toch uitgemaakt, dus logisch dat je je rot voel dan toch?
Maar ik heb dat gevoel dus een jaar lang gehad en een jaar lang hebben hij en ik mekaar niet aangekeken en gesproken.
Maar ik bleef gevoelens voor hem houden.
Na een jaar heb ik hem uiteindelijk gebeld en het hem uitgelegd.
Dat ik stom was dat ik het uitgemaakt had, en dat mijn gevoelens voor hem nog steeds in mij woelden, enz...
Hij moest dit even verwerken, logisch ook. (laat haar het ook even verwerken, geef haar de tijd ervoor;-))
Na een week hebben wij een keer afgesproken en hebben er over gepraat.
En ongeveer na 2 maanden hebben wij weer opnieuw verkering gekregen!
Nu zijn we al weer bijna 8 maanden bij elkaar en het voelt super goed!
Misschien is mijn verhaal een tip voor jou? ;-)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten