Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Maar je hebt gelijk wat het doorgeven van persoonlijke gegevens betreft ![]()
|
Hey, wat jammer dat het zo gelopen is. Heeft ze niet vertelt wat er aan de hand was? Of kleinehints gegeven? Het kan zijn dat ze misschien iemand ontmoet heeft? Dat ze daarom het contact verbroken heeft. Maar een kaartje sturen kan inderdaad geen kwaad denk ik. Maar maa er wel een leuk kaartje van en niet alleen maar dat er in staat waarom ze je geblokeerd heeft. Zet bijvoorbeeld aan het eind van het kaartje dat je het jammer vind dat jullie geen contact hebben en dat je niet precies weet waarom.
|
![]() |
|
Ik zou het ook niet doen, ze heft je geblokkeerd. Als ze contact wil, komt ze vanzelf wel weer terug. Je komt stalkerig over, als je alsnog je zin doordrijft en die kaart opstuurt.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Niet doen.
Je hebt het adres niet van haar gekregen zei je al. Dan een kaart sturen lijkt me, zeker in deze situatie, geen goed plan. Een digitaal kaartje of iets in die richting kan je overwegen, maar, zoals je in je startpost al aangaf, ze heeft je geblokkeerd en dat zal vast niet zonder reden zijn. Als je toch besluit een (digitaal) kaartje te sturen, zet er dan geen kleffe dingen in, doe niet over de top, etc. Daar maak je het niet beter mee.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Als zij verder zonder uitleg, zomaar ineens geen contact meer wil, zou ik haar lekker laten gaarsoppen. Blijkbaar heeft ze niet het lef of fatsoen om normaal te communiceren. Dus laten gaan, en een leuke meid zoeken.
Alles wat je nog in dit meisje investeert, is zonde van je geld, moeite en tijd. Weg ermee. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
ik mag mijn vriendin niet meer zien... heelo | 35 | 21-10-2015 14:06 | |
Liefde & Relatie |
Verlegen bij meisjes? Prepagata | 9 | 03-11-2009 19:55 | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |