Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-10-2015, 07:51
daniel95
daniel95 is offline
Ik heb even jullie hulp nodig.

Ik heb een maand geleden via een dating app een leuk meisje ontmoet. Ze woont alleen niet in de buurt, maar daar maakten we niet echt een probleem van. Daarna hebben we een paar weken met elkaar geappt en geskyped enzo. We hebben dagen lang tot midden in de nacht met elkaar geappt en geskyped. Ben zelfs voorgesteld aan haar vriendinnengroep en ze heeft haar ouders verteld hoe gelukkig ik haar maakte.
We vinden/vonden elkaar echt heel leuk. Tot een echt afspraakje was het nog niet gekomen. Ze was een beetje in de war met zichzelf en ze had wat problemen thuis.

Het contact werd de laatstse tijd wat oppervlakkiger, ze reageerde niet meer zo enthousiast op mn berichtjes, maar ik wist niet waardoor dit kwam. Ze was slecht met relatie zei ze steeds..
Een paar dagen terug vroeg ik hoe het met haar ging. Ze zei dat ze niet meer wilde praten. Ze heeft me direct geblokkeerd op whatsapp en verwijderd van facebook.. Over een paar dagen is ze jarig.

Voor die tijd hadden we beloofd dat ik een grote lieve verjaardagskaart zou laten bezorgen. Dit vond ze zo lief, dit had nog niet eerder voor haar gedaan. Ze heeft me haar adres nooit gegeven, maar ik ben er wel achter gekomen waar ze woont.
Ondanks dat het contact niet meer is, wil ik me nog steeds wel aan die belofte houden en haar een kaart sturen. Lijkt jullie dit verstandig? Of zal het de situatie alleen maar erger maken? Ik zou graag weer met haar in contact komen, want ik voel nog steeds veel voor haar. Ik waardeer al jullie antwoorden :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-10-2015, 07:57
Elin3
Elin3 is offline
Een kaartje sturen kan denk ik geen kwaad. Je laat zo weten dat je aan haar denkt, maar het verplicht haar tot niets. Reageert ze niet, dan ben je eigenlijk niet verder van huis dan je nu bent zonder contact.
Oud 30-10-2015, 08:49
Cootje01
Cootje01 is offline
Citaat:
Een kaartje sturen kan denk ik geen kwaad. Je laat zo weten dat je aan haar denkt, maar het verplicht haar tot niets. Reageert ze niet, dan ben je eigenlijk niet verder van huis dan je nu bent zonder contact.
Maar hij schreef dat ze niet zelf haar adres had gegeven. Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand via mijn vrienden mijn adres kreeg en dan alsnog iets zou sturen.

ps. Ik zou nooit het adres van iemand anders geven aan iemand. Moet iemand zelf willen.
Oud 30-10-2015, 08:54
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar hij schreef dat ze niet zelf haar adres had gegeven. Ik zou het ook niet leuk vinden als iemand via mijn vrienden mijn adres kreeg en dan alsnog iets zou sturen.

ps. Ik zou nooit het adres van iemand anders geven aan iemand. Moet iemand zelf willen.
Er bestaan ook telefoonboeken hè? Als je haar achternaam en woonplaats weet is er een aanzienlijke kans dat je haar adres gewoon op internet of in een telefoonboek kunt opzoeken.

Maar je hebt gelijk wat het doorgeven van persoonlijke gegevens betreft Die hoor je alleen door te geven met toestemming.
Oud 30-10-2015, 12:32
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Hey, wat jammer dat het zo gelopen is. Heeft ze niet vertelt wat er aan de hand was? Of kleinehints gegeven? Het kan zijn dat ze misschien iemand ontmoet heeft? Dat ze daarom het contact verbroken heeft. Maar een kaartje sturen kan inderdaad geen kwaad denk ik. Maar maa er wel een leuk kaartje van en niet alleen maar dat er in staat waarom ze je geblokeerd heeft. Zet bijvoorbeeld aan het eind van het kaartje dat je het jammer vind dat jullie geen contact hebben en dat je niet precies weet waarom.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2015, 12:34
Dekaloog
Dekaloog is offline
Geen kaart sturen.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2015, 12:45
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Inderdaad, niet doen. Ze wil duidelijk geen contact met je, dus laat haar met rust.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2015, 14:07
daniel95
daniel95 is offline
Adres idd gevonden via telefoonboek. Wat betreft een eventueel kaartje: was sws niet van plan iets over de situatie te zeggen, maar als ik ga sturen dan alleen gefeliciteerd oid. Zodat ze weet dat ik nog aan haar denk
Met citaat reageren
Oud 30-10-2015, 14:34
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Ze zei dat ze niet meer wilde praten. Ze heeft me direct geblokkeerd op whatsapp en verwijderd van facebook..
Ik zou dit soort acties niet zo snel negeren.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2015, 14:42
Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Adres idd gevonden via telefoonboek. Wat betreft een eventueel kaartje: was sws niet van plan iets over de situatie te zeggen, maar als ik ga sturen dan alleen gefeliciteerd oid. Zodat ze weet dat ik nog aan haar denk
Waarom wil je dat ze dat weet?
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 11:07
Prue Halliwell
Prue Halliwell is offline
Ik zou het ook niet doen, ze heft je geblokkeerd. Als ze contact wil, komt ze vanzelf wel weer terug. Je komt stalkerig over, als je alsnog je zin doordrijft en die kaart opstuurt.
Oud 02-11-2015, 11:12
daniel95
daniel95 is offline
Citaat:
Ik zou het ook niet doen, ze heft je geblokkeerd. Als ze contact wil, komt ze vanzelf wel weer terug. Je komt stalkerig over, als je alsnog je zin doordrijft en die kaart opstuurt.
Ik heb verder geen bedoelingen met een verjaardagskaart.. gewoon gefeliciteerd, meer niet. Als het te stalkerig over komt, dan kan ik het beter niet doen. want dat is niet m'n bedoeling.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2015, 11:16
WolterB
WolterB is offline
Niet doen.
Je hebt het adres niet van haar gekregen zei je al. Dan een kaart sturen lijkt me, zeker in deze situatie, geen goed plan.

Een digitaal kaartje of iets in die richting kan je overwegen, maar, zoals je in je startpost al aangaf, ze heeft je geblokkeerd en dat zal vast niet zonder reden zijn.

Als je toch besluit een (digitaal) kaartje te sturen, zet er dan geen kleffe dingen in, doe niet over de top, etc. Daar maak je het niet beter mee.
Oud 03-11-2015, 13:58
daniel95
daniel95 is offline
Citaat:
Niet doen.
Je hebt het adres niet van haar gekregen zei je al. Dan een kaart sturen lijkt me, zeker in deze situatie, geen goed plan.

Een digitaal kaartje of iets in die richting kan je overwegen, maar, zoals je in je startpost al aangaf, ze heeft je geblokkeerd en dat zal vast niet zonder reden zijn.

Als je toch besluit een (digitaal) kaartje te sturen, zet er dan geen kleffe dingen in, doe niet over de top, etc. Daar maak je het niet beter mee.
ik heb inderdaad besloten het niet te gaan doen. Lijkt me geen goed plan, en denk dat eventueel initiatief niet van mijn kant hoeft te komen..
Met citaat reageren
Oud 04-11-2015, 07:11
feniks
feniks is offline
Als zij verder zonder uitleg, zomaar ineens geen contact meer wil, zou ik haar lekker laten gaarsoppen. Blijkbaar heeft ze niet het lef of fatsoen om normaal te communiceren. Dus laten gaan, en een leuke meid zoeken.
Alles wat je nog in dit meisje investeert, is zonde van je geld, moeite en tijd.
Weg ermee.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2015, 16:44
Robbert297
Robbert297 is offline
Jij verdient beter man!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten