hoi,
ik heb deze site van een goeie vriend van me gekregen omdat i kerg diep in de put zat en hij zei dat ik hier mijn verhaal kwijt kan, nou dat ga ik dan maar eens proberen.
ik heb nou al zo'n 4 jaar last van depressies en van lege gevoelens en verdrietige buien, soms prop ik het allemaal zo op dat ik niet weet hoe ik het moet uitten en daardoor mezelf snij

heb veel aan zelfmoord gedacht omdat het soms allemaal veelste veel wert dat ik er nie tmeer tegen kon en poging probeerde te doen tot zelfmoord.
das was al een lange tijd tot dat mijn ouders erachter kwamen en naar de dokter gingen voor hulp, we werden doorverwezen naar een psycholoog daar heb ik nu zo'n jaar bij gelopen en heb medichijnen gehad (antidepresiefia of zo) nu half jaar verder voelde ik me al beter beetje dan had in ieder geval nie tmeer van die erge depressieve buien en zo en het snijden was veel minder dan daarvoor. ik ben nu gestopt met me medichijnen omdatr ik vond dat het niet hielp ik merkte er niks van enzo en bij die psycholooge was ik gestopt omdat ze aleen maar liep te zeuren en daardoor voelde ik me weer slechter, ben nu presies 5 dagen gestopt met alles, en gisteren kwam de grootste klap ik begon te huilen om alles de kleinste dingen en begon weer te snijden best veel en voelde me echt weer hellemaal terug zakken in die diepe put

ik voelde me zo verrot dat i kmeteen weer dacht aan zelfmoord, maar aan de ene kant ben ik te slap om het te doen al het verdriet dat ik me vrienden aan doe en iedereen.
heb de hele nacht door gehuilt ben toch ook nog in slaap gevallen, toen ik wakker wert begon ik meteen weer te huilen ik had het ijs koud ( het was iets van 27 graden buiten) ik liep in me lange broek en trui en voelde me zo kut, was weer aan het snijden ik weet gewoon niet hoe het kon en wat er allemaal gebeurde, een vriend van me heeft me best wel gesteunt en deze site gegeven... om dus te praten enzo.
deze avond nog was ik naar het skatepark gegaan waar we altijd met iedereen bij elkaar komen, toen ik daar was en al me vrineden zag en veel waren er ook ongerust om mij enzo, was ik eigenlijk best wel blij dat ik nog gewoon leefde..
dat is het gene wat ik ook raar vind aan de ene kant wil ik graag dood (klinkt raar) omdat ik zoveel pijn en verdriet heb steeds dat snijden en rod voelen gewoon dat i kdan overal vanaf ben, maar aan de andere kant ik heb altijd zoveel lol met al mijn vrineden ik kan gewoon niet zonder.
wat moet ik nou doen...
sorry voor dat langdradige vrehaal, maar ik moest het gewoon eventjes kwijt.
Kuzzz Reza