Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
- In een legging (Al dan niet met slobsokken
![]() - campingsmokings - voor €6000,- aan gouden kettingen om m'n nek - wijde (beige) wollen kabeltruien - Nike Air max - van die zigeuner-folklore wijde truitjes met geschmockte hals en paisley-bloemetjes print - Coolcat truitjes (van die superstrakke lycra-synthetische gevalletjes) - (Nep) leren broeken - Spijkerbroeken met allerlei bloemenapplicaties, veters, e.a. frutsels - Van die lompe schoenen met ronde neus, enorme blokhakken en een dikke zool more to come ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
inderdaad, vooral die neppe burberry sjaals in combinatie met die puntschoentjes en met een fake-chanel bril op je neus. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
wat is een Cryptie outfit??? maar ik zal me er maybe niet geweldig prettig invoelen, maar als het bij elkaar past dan vinden mensen het of vreemd, of mooi, dus zal niet veel kwaad kunnen.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
van die jody bernal kleren, of van die trainingspakken in vrolijke kleurtjes wat we doorgaans ook wel campingsmokings noemen
![]() ohja en sandalen
|
van die saaie Louis Vuitton-tasjes die gewoon gedragen worden om het merk, want iets anders staat er niet op
metalkledij kermiskledij trainingspakkeb van die saaie Burberry sjaaltjes pastelkleuren die toch niemand gaan en waardoor iedereen er als lijk bijloopt lompe gothickledij, dus de doorsnee wijde bommajurk met pagan-kettingen en bottines onder. over mooie gothic zeg ik niets. beige |
![]() |
||
Citaat:
![]() En in leggings wil ik nooit gezien worden.. En (hoge) hakken.. Niet omdat het lelijk is, maar ben al lang zat en ik kan er niet op lopen en ik kan ze nooit combineren... ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
moslima's in nederland>>>referaat voor nederlands malaika | 5 | 28-09-2005 21:36 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Voor Alle Moslims!!! Mizz-Scatjuh | 49 | 10-05-2004 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
verhaaltje..zal die goed genoeg zijn voor verhalenwedstrijd... Carlie | 5 | 30-12-2003 12:56 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |