Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2015, 21:34
17 jaar
17 jaar is offline
Hallo allemaal,

Ik ben een meisje van 17 jaar en ik ben verliefd op een vriend (laten we hem Jake noemen) uit mijn ''jongensvriendenkring''(alleen maar jongens en ik als enig meisje). Het begon allemaal een jaar geleden.. Jake en ik appten veel en ik was bijna jarig, hij wilde me mee naar de bios nemen(wat we wel hebben gedaan) maar had een maand daarvoor verteld dat hij een kans met mij wilde. Ik heb hem verteld dat ik hem alleen zag als een vriend en niet meer. Ik kwam ook vaak bij hem thuis en dan gingen we een beetje muziek luisteren en gamen en uiteindelijk kwamen de andere jongens uit de vriendengroep erachter dat ik zoveel met Jake omging. Natuurlijk werden we beide wel geplaagt etc. maar het hele verhaal is nu nogsteeds niet bekend voor de rest van de vriendengroep. Het contact nam telkens af maar ook weer toe. Op dit moment zien/spreken we elkaar alleen als we met de hele groep afspreken. Maar ik ben erachter gekomen dat ik nu (een tijdje later) wel echt verliefd ben op Jake(hij is nogsteeds single). Ik weet niet wat Jake voor mij nu voelt maar ik krijg elke keer vlinders in mijn buik als ik hem zie/spreek en kijk ik weer uit naar de volgende keer. Ik weet alleen niet wat ik moet doen, ik ben echt doodsbang om het hem te vertellen (ik heb altijd een grote mond maar als het erop aankomt ben ik een lafaard). Ik ben vooral bang dat hij nietmeer hetzelfde voor mij voelt en dat het dan akward word tussen ons (en de vriendengroep). Nu zullen velen van jullie misschien denken : vertel het gewoon, niet geschoten is altijd mis'' maar ik ben echt een schijterd en ik ben dus bang dat het akward gaat worden tussen ons als ik het vertel. En stel hij voelt wel hetzelfde voor mij en we beginnen een relatie...wat dan? wat gaan we dan doen/hoe verder?

Sorry voor het chaotische verhaal en hoop dat jullie het een beetje kunnen volgen. Wat zouden jullie doen?

Groetjes,
Een in de war meisje van 17 xD
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-11-2015, 21:49
Elin3
Elin3 is offline
Waarom gaan jullie niet met z'n tweeën een keer wat leuks doen? Dan kan je goed peilen hoe hij er in staat, zonder bemoeienis van de hele groep.
Oud 14-11-2015, 22:02
17 jaar
17 jaar is offline
Maar hoe moet ik dat dan vragen en wat kunnen we doen? En is het niet een beetje suspicious?
Als we elkaar zien hebben we het wel altijd leuk en hij maakt me altijd aan het lachen maar ik ben een beetje bang om alleen met hem tezijn, ik weet niet goed wat ik moet zeggen en ben bang voor akward stiltes. Ik heb zegmaar geen zin in moeilijk ''gedoe''

Trouwens heel erg bedankt voor je snelle reactie!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2015, 06:52
Elin3
Elin3 is offline
Gewoon een keer vragen of een appje sturen. Dingen die je samen kunt doen, maar die niet direct een hele serieuze date zijn? Wandelen, taart bakken, pizza maken, skaten, film kijken, samen (bijv na school) een ijsje of een oliebol halen of samen muziek maken. Misschien kan je, wanneer je bang bent dat zo'n idee te duidelijk is, hem op praktische hulp ergens bij vragen? Bijles, iets zwaars helpen tillen?

Als je ergens mee bezig bent is even stilte helemaal niet zo erg
Oud 15-11-2015, 10:50
17 jaar
17 jaar is offline
heel erg bedankt voor je antwoord, ik zal er werk van maken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten