Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2015, 18:39
Anoniemustje123
Anoniemustje123 is offline
Dag iedereen,
Ik heb gisteren gepraat met een vriendin en we zouden het alle 2 zien zitten om binnen een paar dagen voorspel te hebben en ze wil graag ook tongzoenen met me maar ik heb dat nog nooit gedaan en heb ook nog nooit voorspel gehad, ik ben natuurlijk zeer zenuwachtig en denk dat ik er niets van zal kunnen omdat ik veel te vroeg zal klaarkomen of dat ik haar niet goed genoeg zal kunnen vingeren, vooral voor het tongzoenen bent ik nogal bang, ook omdat zij al vanalles gedaan heeft en dus weet hoe het gaat, heeft iemand tips om het zeker goed te doen of dingen waar ik zeker moet op letten of gewoon tips in het algemeen? Ik zou het namelijk wel heel graag doen met haar..
PS, we zijn allebei 15 jaar
Groeten,
Anoniemustje
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 19:00
bloodyb
bloodyb is offline
Beste Anoniemustje, we zullen maar eerst met het slechte nieuws beginnen. Het is heel goed mogelijk dat jij zo geil bent dat je al klaar komt als zij je boxer naar beneden doet. Of dat jij zo zenuwachtig bent dat je piemel vergeten is hoe die stijf moet worden. Geeft allemaal niks, lekker met elkaar seksen is geen wedstrijd die gewonnen moet worden. Als jij haar gaat vingeren dan kan ze je vertellen wat ze wel of niet lekker vindt of wat pijn doet. Net zoals jij aan haar kan vertellen hoe ze jouw pik moet behandelen. (Er zijn meisjes die de uitdrukking aftrekken héél letterlijk nemen!) En tongzoenen is wel heul gemakkelijk, kussen en jullie tongen vinden vanzelf de weg wel. Kortom, vertel elkaar wat je wel of niet prettig vindt. Nog een tip: ga elkaars lichaam eerst eens met hand en mond verkennen, er hoeft de eerste keer heus niet meteen geneukt te worden. En als dat wel gaat gebeuren : doe het safe! Veel plezier.
Oud 18-11-2015, 19:12
Anoniemustje123
Dankjewel voor de tips bloodyb, en ja ik hoop dat er niets belachelijks zal gebeuren zoals heel snel klaarkomen of dat hij niet stijf geraakt want ik heb gehoord van mijn beste vriend dat dat bij hel gebeurde, ze waren aan het kussen en hij kwam al klaar in zijn broek en toen ze wouden neuken, werd zijn oenis gewoon slap van de stress ofzo, en dat wil ik écht vermijden
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 19:35
bloodyb
bloodyb is offline
Maak je daar niet druk om. Ik garandeer dat dat bij een heleboel jongens gebeurt! En wat dan nog? Even pauzeren en weer doorgaan. En als het weer niet lukt is er morgen weer een dag.
Oud 18-11-2015, 19:50
Anoniemustje123
Ja, dat is ook waar, maar ben ook biseksueel, ik zou waarschijnlijk wel geiler worden van een jongen, maar ik twijfel er niet aan dat ik dat niet wordt van haar
Met citaat reageren
Oud 18-11-2015, 23:28
Dekaloog
Dekaloog is offline
Dat zij al wat dingen gedaan heeft is toch juist fijn? Dan kan ze 't je leren.
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 18:24
Anoniemustje123
Citaat:
Dat zij al wat dingen gedaan heeft is toch juist fijn? Dan kan ze 't je leren.
Ja, is waar, maar daarom ben ik ook bang dat ik het niet zal kunnen, dat zij beter gewend is
Met citaat reageren
Oud 19-11-2015, 18:36
Dekaloog
Dekaloog is offline
Jullie zijn 15. Geloof me, jullie zijn allebei nog objectief slecht in bed.

Als je gewoon enthousiast meedoet en niet vastraakt in onzekerheid heb je 'r binnen twee weken ingehaald. Bovendien is ze niet voor niks je vriendinnetje, dus als 't goed is vindt ze het met jou sowieso al leuk. Juist omdat het met jou is en niet met iemand anders.

Ik zou me alleen niet te veel blindstaren op 'oke nu gaan we voorspel doen'. Ga gewoon een beetje zoenen op bed en kijk hoe ver je komt. Doe ook niks waar je je niet comfortabel bij voelt; van nog nooit gezoend hebben naar opeens een meisje moeten beffen/vingeren is best een grote stap. Kijk eerst maar of je überhaupt comfortabel bent met naakt zijn bij elkaar, of elkaar (met kleren aan) seksueel aanraken. Praat ook met 'r over dat je bang bent dat je meteen klaarkomt; dan weet zij waar je mee zit en kan ze je hopelijk een beetje geruststellen. Zulk soort dingen zijn namelijk ook hartstikke normaal.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten