Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou geen idee, maar je gaat wel echt naar de toeristische trekpleisters die in alle gidsen staan. Ik gok dat je een veel leuker weekend hebt als je gewoon een beetje rondloopt en je laat leiden door waar je zin in hebt en wat je tegenkomt... Sowieso lijken het me erg veel musea in zo'n korte tijd, dat ben je toch op een gegeven moment ook wel zat? Maar goed, vooral doen wat jullie leuk vinden natuurlijk
![]() |
![]() |
|
Er zit in Amsterdam een restaurant waar je volledig in het donker eet. Je kunt vooraf dieetwensen en een keuze voor vlees, vis of vega doorgeven, maar wordt verder geheel verrast. Je ziet tijdens het eten niets, maar wordt gedurende het diner steeds handiger in het inschenken van drinken en het leegeten van je bord. Er werken alleen blinden en slechtzienden in de bediening.
Hele bijzondere ervaring! Echt een aanrader ![]()
||
Citaat:
Ik ga daar denk een keer eten! Lijkt me heel tof. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
In het Rijksmuseum ben ik één keer geweest en daar waren toen niet echt rijen, bij het Stedelijk vaker, en daar heb ik ook nooit lang hoeven wachten, zelfs niet toen ik - in plaats van de automaten voor museumkaarthouders - gebruik maakte van de kassa.
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Verder kun je voor bier naar Gollem, in de Raamsteeg, Amstelstraat, Stalpertstraat of Overtoom. Op alle locaties meer dan 150 bieren om uit te kiezen, allemaal lekker.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Maar iedereen die me spot, say hi!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
![]() Cocktailtje gedronken in de Skyybar in 't hotel en gewoon goed geamuseerd. ![]()
|
![]() |
Vandaag ook een dagje Amsterdam gedaan. Shoppen en eten was het enige dat op het programma stond. Superlekker weer natuurlijk <3 en goed geshopt in o.a. de 9 straatjes (daar ook lekker gelunched bij Café Doffer) en natuurlijk bij de International Theatre & Film Bookshop, en 's avonds gegeten bij Olijfje, wat een leuke tent
![]() Laatst gewijzigd op 23-12-2015 om 21:41. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
Nintendo Wii IV Maxic | 500 | 18-04-2008 10:16 | |
Verkeer & Vervoer |
Tips voor parkeren in Baarsjes A'dam? Een Tweeling | 3 | 11-09-2007 16:15 | |
Studeren |
Filmstudie / Filmacademie A'dam Reynaert | 12 | 05-10-2006 13:17 | |
Lifestyle |
Winkeltips Amsterdam spunky | 4 | 25-02-2003 12:18 | |
Lifestyle |
waar vind ik ... Ninnoc | 500 | 13-01-2003 13:21 | |
Drugs & Alcohol |
Waarom merk je bij de eerste keer blowen niets? angel_undercover | 44 | 10-02-2002 11:45 |