Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ze weet het alleen maar doordat ze een pakje camel in mn zak zag zitten |
![]() |
|
Ik snap best dat je docent daar op reageert. Als 14 jarige mag je zelf nog niet eens sigaretten kopen en er zijn maar weinig ouders die het prima vinden dat hun jonge kinderen roken
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
en het is niet het eerste blauwtje wat ik loop vandaag want ik had vanmiddag ook al mn iPhone 6s gebroken na een week dus ze zijn al wel lekker pissed. dus morgen ben ik gewoon dood |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
dus of ze keren er niet om, of ze weten het echt niet |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik denk dat ik of een brief ga geven of een keer via whatsapp, of is dat akkward? of ik laat gewoon een keer iets slingeren |
![]() |
|
Vertellen is beter dan laten slingeren. Bij vertellen kan jij jouw kant van het verhaal vertellen, bij laten slingeren is daar mogelijk geen ruimte voor en zijn je ouders boos/ teleurgesteld zonder dat je er over hebt kunnen praten.
Als ik jou was zou ik gewoon een briefje schrijven. Misschien kan je die dan samen met het pakje sigaretten op tafel leggen, "mama" op de brief zetten en zorgen dat zij het geheel vindt. Een appje hierover lijkt me vreemd, tenzij je normaal veel met je moeder appt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik vraag wel aan mn buurvrouw ofzo, die rookt dacht ik ook. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik heb nog tot maandag om het te vertellen, anders doet mn mentor het, dus ik ga denk ik morgen doen wat je hierboven zei |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
rookgeur uit je handen dahturbox | 19 | 10-08-2016 19:56 | |
Drugs & Alcohol |
ouders en roken, hoe vertel je het hen, hoe pakken jullie het aan? Laiva | 14 | 05-01-2015 18:38 | |
Psychologie |
Brief aan ouders synbitz | 16 | 01-12-2009 18:49 | |
Verhalen & Gedichten |
Een treinbrief ( beetje lang weer ) Verwijderd | 14 | 15-09-2004 14:45 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |