Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
en dat ontwijken enzo, dat gaat echt niet lukken.. |
![]() |
||
Citaat:
maarum...t is een keuze om iemand te ontwijken hoor, hoe moeilijk dat ook is...
||
![]() |
Citaat:
en ik weet dat als ik het hem zou zeggen dat hij dan dichtklapt en al het contact verbreekt (heeft hi jeerder gedaan). en dat wil ik niet.. daarom wil ik niet verliefd worden, zodat we het gewoon gezellig kunnen hebben zonder dat ik me rot ga voelen.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
make-up sex. jaja |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik snap ook niet waarom t in t engels moet
||
Citaat:
![]() Maar ik doelde niet zo zeer op goed-maak seks. Maar soms is het gewoon "leuk" om ruzie te maken, omdat je soms later pas inziet hoe zinloos het was om ruzie te maken en dan kun je erom lachen en de lol ervan inzien. Klinkt nogal vaag, maar weet effe niet hoe ik het beter kan uitleggen. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, voor sommige mensen schijnt het te werken om een lijstje met slechte punten te maken. @Vissertje: wat jij wil kan denk ik niet. Je zegt dat je niet verliefd meer wilt zijn zodat je dit hele fijne gevoel kunt behouden als jullie gewoon als vrienden samen zijn. Maar als je niet meer verliefd bent, heb je dat gevoel lijkt me ook niet meer. In jouw geval lijkt het me dat je best wel kans maakt en dan kun je misschien toch beter proberen hem te versieren ofzo. Als je wordt afgewezen is dat klote, maar de meeste mensen komen er dan geloof ik wel sneller overheen. Bovendien heb je dan een excuus om hem niet meer zo vaak te zien. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik en mijn ex komen later niet bij Memories. Hoe moet ik hier mee omgaan? jansepansekever | 43 | 01-04-2006 23:46 | |
Liefde & Relatie |
Hoe is het om een ex te hebben? luchtballon | 65 | 04-08-2004 14:56 | |
Liefde & Relatie |
me vriend had het uitgemaakt nu twee weken later heeft ie alweer een ander **~yvie~** | 24 | 15-03-2004 11:58 | |
Liefde & Relatie |
Liefde je leven? Verwijderd | 89 | 12-11-2003 08:25 | |
Liefde & Relatie |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 16 | 01-10-2002 19:49 | |
Algemene schoolzaken |
is mijn leraar verliefd op mij? HelpMePlease | 1 | 27-02-2002 18:31 |