Advertentie | |
|
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zou het er ook niet opzetten, maar het is wel iets wat het lastig maakt als vrouw. Een paar jaar thuisblijven om voor de kinderen te zorgen is toch wat anders dan een paar jaar ongewenst werkloos zijn. Je kan het idd altijd uitleggen in een sollicitatiegesprek maar dan moet je wel hopen dat je uitgenodigd wordt.
|
![]() |
|
Ik zou het zeker niet onder werkervaring zetten maar gewoon als tekst eronder zoiets als 'van 2007 tot 2012 was ik thuis voor de kinderen' oid.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het dilemma is ook weer dat je eigenlijk niet verplicht bent om te vertellen over je familieleven, maar dat je dat om zo'n reden misschien wel doet. En dan denkt de werkgever misschien: hmm als ze al een paar jaar thuis is gebleven om voor een kind te zorgen gaat ze dat misschien in de toekomst wel weer doen, of ze wordt mantelzorger of zo, beter maar niet aannemen. Er is toch nooit één juiste aanpak bij dit soort dingen denk ik.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou het trouwens wel héél lastig vinden om jaren 'fulltime moeder'
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Mijn moeder is vanaf de geboorte van mijn zus een thuisblijfmoeder geweest. Inclusief ophalen van school/klaarzitten met thee en de voordeur op een kiertje als de kinderen uit school kwamen en daarnaast hielp ze altijd iedereen met behangen, verhuizen, boodschappen doen en schoonmaken als wij naar school waren
![]()
|
Nee, door het vinden van een dode buurman, de zorg voor mijn opa en oma en het feit dat mijn opa een hersenbloeding kreeg en we 6 weken bij mijn opa en oma in huis hebben gewoond tot hij overleed
![]()
||
Citaat:
leerkracht basisonderwijs en fysiotherapeut blijkbaar
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Jawel hoor, maar die zijn waarschijnlijk niet zo stupide om er fulltime papa op te zetten maar gewoon te accepteren dat ze een gat in hun cv hebben.
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Duizend-en-drie dingen waar jij vandaag om moest lachen! Martiño | 500 | 22-07-2012 13:34 | |
Lichaam & Gezondheid |
Misselijk meisje ect..met veel problemen.. waarschijnlijk zwanger. xschatje16 | 37 | 23-12-2010 00:26 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Lieverdjes Ieke | 0 | 08-04-2004 20:00 |