|
|
Bekijk resultaten poll: NOU? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() ![]() |
7 | 26.92% |
Nee |
13 | 50.00% |
Ik vink graag dingen aan |
6 | 23.08% |
Aantal stemmers: 26. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En nu is het dus andersom. hvjwjnmk |
![]() |
|
Confession time: Ik heb wel eens in een fles gepist op een festival, omdat ik geen zin had om de kou in te gaan en een stuk te lopen naar de wc. En ok, ook wel eens thuis omdat ik zo sociaal awkward ben dat ik liever in een fles pis dan langs m'n eigen huisgenoot te moeten lopen.
Ik heb ook wel eens bij iemand naast de wc gepist, maar dat was omdat ik moest kotsen. ![]() ![]() ![]() ![]()
|
Lang leve de plastuit!
Ik heb btw ook wel eens op een buiten feest in een beker gepist, omdat ik te dronken was om te hurken, en toen kwam er net iemand aangelopen die op zoek was naar hout voor op het kampvuur. Ik schrok me de tering en liet de beker op mezelf vallen. ![]()
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Laatste IC van Zwolle naar Utrecht, beide toiletten in de ICM met 4 rijtuigen waar ik in zat waren afgesloten, in Amersfoort naar voorste gedeelte, daar ook toilet afgesloten en toen druppelde ik serieus en heb ik bij de machinistencabine tegen de buitendeur aan staan piesen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||