Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2002, 21:33
Slettelina *
Slettelina * is offline
afgelopen... april heeft een goede vriend van onze familie zelfmoord gepleegd... mensen en mijn ouders enzow denken dat ik het alweer een beetje vergeten ben.. maar ik kan het niet meer vergeten.. ik ben blijven zitten dit jaar en ben anderhalf jaar niet echt super depri geweest maar wel een beetje zat gewoon in de put.. ik heb het gevoel dat ik dat weer krijg.. ook omdat iedereen over gaat en ik alleen achterblijf..
ik moest het aan iemand kwijt..
Oud 15-08-2002, 11:26
Gael
Gael is offline
Ik ken het gevoel wel een beetje.

Het enige wat je nu kan doen is hopen dat de mensen die je nu in de klas krijgt aardig zijn en dat je er goed mee kan opschieten. Natuurlijk zie je die andere vrienden ook nog wel, maar dat wist ze zelf ook.

Ik hoop dat het allemaal goed zal gaan...

Sterkte...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2002, 18:54
Ciskaatje
Ciskaatje is offline
Probeer dat van die vriend van jullie familie te verwerken.. Jah das wel moeilijk, maar als je het gaat wegdrukken heb je meer kans dat je je weer klote gaat voelen denk ik..

en ik hoop ook voor je dat je nieuwe klas een beetje meevald
en je bent je andere vrienden die wel overgaan toch ook niet meteen kwijt? jah t is wel zo dat je ze niet in de lessen ziet, maar daaaar heb je dan de pauze weer voor
Oud 18-08-2002, 19:12
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Ciskaatje schreef:
en ik hoop ook voor je dat je nieuwe klas een beetje meevald
en je bent je andere vrienden die wel overgaan toch ook niet meteen kwijt? jah t is wel zo dat je ze niet in de lessen ziet, maar daaaar heb je dan de pauze weer voor
das namelijk het probleem want ze gaan allemaal naar een ander gebouw in een andere plaats..
Oud 19-08-2002, 00:36
Verwijderd
Toevallig kwam ik hier langs dus ik reageer ook maar even. Je zei op msn dat er niks aan de hand was, maar dit hoefde je ook niet te vertellen ofzo, dat begrijp ik wel. Normale vrienden die je buiten school ook wel ziet zul je heus niet kwijtraken hoor. En wat betreft allleen op die school met vrijwel allemaal nieuwe kinderen moet ook wel te overbruggen zijn. Je had het over een introductie waar je je voor ging ziek melden. Misschien is het slim om daar wel heen te gaan, zo leer je de nieuwe klas iig. al kennen. In het begin zal het wel wat eng en nieuw zijn, maar dat zal zo wel over zijn ook omdat je niet echt verlegen bent (lijkt me).
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:00
girl1989
girl1989 is offline
ik weet wat je bedoelt ik heb namenlijk iets meer dan een jaar geleden mijn opa verloren alleen dan iheeft hij een hart stilstan gehad waar ik bij was .

ik heb een half jaar gehad dat ik depri was maar daar ben ik nu over heen gelukkig.

ik heb er in het begin ook nooit over gepraat maar daar door werd ik depri dus als je blieft praat er over het help mij teminsten wel.

-xxx-jes
sterkte
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 17:12
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Morgan C. Hoax schreef:
Toevallig kwam ik hier langs dus ik reageer ook maar even. Je zei op msn dat er niks aan de hand was, maar dit hoefde je ook niet te vertellen ofzo, dat begrijp ik wel. Normale vrienden die je buiten school ook wel ziet zul je heus niet kwijtraken hoor. En wat betreft allleen op die school met vrijwel allemaal nieuwe kinderen moet ook wel te overbruggen zijn. Je had het over een introductie waar je je voor ging ziek melden. Misschien is het slim om daar wel heen te gaan, zo leer je de nieuwe klas iig. al kennen. In het begin zal het wel wat eng en nieuw zijn, maar dat zal zo wel over zijn ook omdat je niet echt verlegen bent (lijkt me).
neej dat lijkt me owk eigenlijk wel verstandig.. thx voor je advies! *kus*
Oud 19-08-2002, 17:15
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
girl1989 schreef:
ik weet wat je bedoelt ik heb namenlijk iets meer dan een jaar geleden mijn opa verloren alleen dan iheeft hij een hart stilstan gehad waar ik bij was .

ik heb een half jaar gehad dat ik depri was maar daar ben ik nu over heen gelukkig.

ik heb er in het begin ook nooit over gepraat maar daar door werd ik depri dus als je blieft praat er over het help mij teminsten wel.

-xxx-jes
sterkte
gelukkig kan ik wel met mijn vader praten want die is psycholoog... toch bedankt
Reageren

Regels voor berichten