Advertentie | |
|
![]() |
|
Dat weet ik natuurlijk niet, want ik ben lang niet overal geweest, maar als ik naar Nederland kijk en het vergelijk met andere landen waar ik geweest ben, dan zeg ik:
Je hebt hier alles qua voorzieningen, eindeloze mogelijkheden, alles is redelijk goed geregeld, het is hier nog redelijk veilig en de mensen vind ik over het algemeen ook nog steeds wel leuk hier. Conclusie: Het is hier zo slecht nog niet, geef mij maar Nederland ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat de mooiste landen zijn om te wonen zijn waarschijnlijk landen waar nog veel ongerepte natuur is, maar het zijn daarom niet de leukste landen om te wonen.
De leukste plaatsen om te wonen (in mijn ervaring) zijn Rio de Janeiro, Playa del Carmen en Bogota. Wie wat leuk vindt hangt natuurlijk ook af van leeftijd, geslacht, karakter enz. Laatst gewijzigd op 02-01-2016 om 10:08. Reden: reclame in post |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Ik woon nu in de stad met de hoogste leefkwaliteit, en het is ook nog een prachtig land. Oostenrijk staat hoog in het vaandel bij mij.
Ik zou ook zo in een Scandinavisch land gaan wonen. Qua landschap en mooie vrouwen zou ik ook verder naar het oosten van europa gaan maar het politieke landschap is daar niet zo fraai. En dat weegt best zwaar voor me. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
'Levensjaar is 80.000 euro waard' Love & Peace | 124 | 31-07-2006 13:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters. Dreamerfly | 106 | 28-12-2004 21:45 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |