Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou me vooral wat afvragen over de toegevoegde waarde van die voorwaarden. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ertukoetje, jij bent wel echt het perfecte voorbeeld die ik nodig had...
Zoooo bedankt zo snel te reageren, want dat zorgt er meteen voor dat we kunnen laten zien dat zelfs de mensen die zich van "boven normale intellect" deze fouten meteen maken, en er ook blind voor zijn Enne, tja, heb je ooit de zee gefilterd? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Nou laten we beginnen, dat wetenschap, normaal gesproken, absolute wetenschap word genoemd, en niet wetenschap.
Dat hebben we ervan gemaakt (of teminste we hebben t woord absolute wetenschappen uitgevonden omdat wij wetenschap.... niet echt zuiver hebben) omdat onze wetenschap niet zuiver is. Tenminste niet objectief, noch logisch. En in de (absolute) filosofie, zouden we zeggen, dat onze politiek niet echt zuiver is. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik vind dit een pracht van een topic. Voor op onzin, wel te verstaan.
Maar ik ben dan ook verre van absoluut wetenschappelijk bezig, en mijn contracten klik ik aan, omdat de muis het niet best doet. Dus nu kan ik alles weer wegbrengen, want het is fout is ik iemand niet doodsla omdat het mijn leven in gevaar brengt. Is dit de strekking van het topic? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||||||||||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het categoriserende Nederland - column Rianne95 | 3 | 28-11-2012 11:45 | |
Werk, Geld & Recht |
Lastige klanten? Urs | 60 | 29-02-2008 17:02 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Is het moreel verantwoord om in deze tijd nog zelf kinderen te krijgen? Verwijderd | 16 | 06-01-2004 20:53 | |
kerstofobie: IK HAAT KERST! frankzinnig | 71 | 30-03-2003 07:46 |