Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ik zou eens met haar praten, want ik als meisje vind het heel lastig om naar jongens toe te stappen en vindt het veel fijner als een jongen naar mij toe stapt, ik snap dat je op kleinere meisjes valt ik wil ook altijd klein blijven daarom
![]() zou jij eens naar mijn probleem kunnen kijken omdat jij een jongen bent kan je misschien iets erover uitleggen. |
![]() |
||
Citaat:
Tuurlijk ![]() ![]() EDIT: Gevonden ![]() |
![]() |
|
Ik val ook wel op kleine meisjes. Maar eigenlijk ook wel op grote lange amazones. Er zijn veel leuke specifieke uiterlijkheidskenmerken, zowel bij mannen als bij vrouwen. Het is niet raar om daar voorkeuren in te hebben.
Dat gezegd hebbende, meisjes vinden het meestal niet fijn als je ze wil versieren puur om hoe ze eruitzien. Net zoals jongens het ook niet fijn vinden als meisjes ze alleen leuk vinden puur om hun portemonnee/status. Dus 't is prima dat je op kleinere vrouwen valt, maar leer haar eerst voorzichtig kennen. Flirten mag, maar kijk of ze naast die lengte ook nog andere leuke eigenschappen heeft. Vrienden die zitten te zeuren over jouw smaak zou ik inderdaad negeren. Als ze wat ouder worden zullen ze vanzelf zien dat het raar is om anderen beoordelingscriteria op te leggen. Jij vertelt hen toch ook niet dat ze uitsluitend op assertieve schrijverstypes met sproetjes moeten vallen? Of op kleine roodharige meisjes die goed zijn in wiskunde? Je mag gelukkig zelf weten wie of wat je aantrekkelijk vindt. |
![]() |
|
ik zie haar nu vaker aangezien we wat vaker op de zelfde plekken les hebben.
intussen heb ik 1 keer perongeluk een gesprek gehad (ongeveer 15 seconden) en kijk ik nu afentoe naar haar als ze langs loopt. ![]() verder praat ik er veel over wat wel oplucht. heb het nu alleen even druk met andere dingen oa. ggz, en hobbys ![]() dus afleiding is op dit moment wel nodig xD Hoe dan ook, ik ben van plan gewoon een keer op haar af te stappen als ze alles staat,! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe reageren meisjes op incontinentie ? Marijn-S | 25 | 14-10-2016 20:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Chrisje Angeles | 17 | 29-01-2003 19:29 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Muziek |
Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!! OLD DIRTY BASTERD | 24 | 25-07-2002 18:04 |