Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2016, 21:44
dutchboy666
dutchboy666 is offline
Ik heb veilig seks gehad met mijn vriendin (ik had een condoom zij gebruikt niet de pill) maar ze moest woensdag (zegt haar ongesteld app) ongesteld worden en ze is het nu nogsteeds niet. Ze zegt dat dat wel hoort dus niet gelijk reden voor alarm is. Maar we zijn wel allebei gestressed. Ik had de heletijd condoom om en er is niks gescheurd ofzo maar ik had em wel dichtbij haar poes uitgedaan en er is vast wel iets sperma uitgevallen (al denk ik niet op haar poes) en ik heb een paar keer met mn piemel tegen haar poes gevreven maar niet met (denk ik) sperma er nog aan maar zou altijd klein beetje kunnen. Is er een kans dat ze zwanger is? Heb wel beetje stress....
Met citaat reageren
Oud 25-02-2016, 21:48
Elin3
Elin3 is offline
De kans is vrij klein. Onzekerheid en stress hierover kunnen ook de menstruatie uitstellen. Doe bij twijfel (op het juiste moment) een zwangerschapstest.

Als jullie seksueel actief zijn is het misschien ook handig om samen na te denken over de pil, of een ander voorbehoedsmiddel dat extra beschermd, mocht er wat misgaan met het condoom.
Oud 25-02-2016, 21:49
dutchboy666
dutchboy666 is offline
Citaat:
De kans is vrij klein. Onzekerheid en stress hierover kunnen ook de menstruatie uitstellen. Doe bij twijfel (op het juiste moment) een zwangerschapstest.

Als jullie seksueel actief zijn is het misschien ook handig om samen na te denken over de pil, of een ander voorbehoedsmiddel dat extra beschermd, mocht er wat misgaan met het condoom.
Ja ze gaat binnenkort ook (gelukkig) aan de pill dat zal namelijk veel stress verhelpen. En het zou kunnen dat het is uitgesteld door stress want ze heeft ook een heel spanned consult gesprek en dat levert HEEL veel spanning op.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2016, 09:14
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Menstruatie laat zich heel graag uitstellen Door stress, ziekte of een slecht dieet. Je lichaam wil namelijk echt alleen zwanger worden als je in absolute topconditie bent en je lichaam erop kan vertrouwen dat je dat nog 9 maanden bent. Dus als daar twijfel over bestaat dan is het eerste wat op pauze gezet wordt die menstruatie en alle andere dingen eromheen. Als je daar weer om gaat stressen kan het best even duren voor hij begint!

Als jullie dat condoom netjes gebruikt hebben is het hoogstwaarschijnlijk goed gegaan. Zoals gezegd: eeen test kost een paar Euro en kan die stress wegnemen.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2016, 10:02
dutchboy666
dutchboy666 is offline
Citaat:
Menstruatie laat zich heel graag uitstellen Door stress, ziekte of een slecht dieet. Je lichaam wil namelijk echt alleen zwanger worden als je in absolute topconditie bent en je lichaam erop kan vertrouwen dat je dat nog 9 maanden bent. Dus als daar twijfel over bestaat dan is het eerste wat op pauze gezet wordt die menstruatie en alle andere dingen eromheen. Als je daar weer om gaat stressen kan het best even duren voor hij begint!

Als jullie dat condoom netjes gebruikt hebben is het hoogstwaarschijnlijk goed gegaan. Zoals gezegd: eeen test kost een paar Euro en kan die stress wegnemen.
Bedankt! Maar ze heeft al wel een paar dagen haar ongesteldheid buikpijn. Is dat een goed teken?
Met citaat reageren
Oud 26-02-2016, 11:43
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Het is maar wat je een goed teken noemt doe een test als je het zeker wilt weten; of wacht nog een paar dagen om te kijken of die menstruatie vanzelf komt!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2016, 14:11
dutchboy666
dutchboy666 is offline
Thanks guys! Het is helemaal goed gekomen! Ze is gelukkig ongesteld hahaha!
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten