Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Het beestje kwam bij m'n vader ook niet buiten, en thuis ook alleen nog als we zelf in de tuin waren. Ik denk niet dat ze t erg mist, maar misschien laat ik haar nog wel op het balkon als ik thuis ben en t fijn weer is. Dan kan ik voor haar alle buurkatten een beetje wegjagen, want zelf durft/ kan ze dat niet meer.
||
Citaat:
![]() Liefste hond ooit ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Fientje was wel lief hoor! Ze kwam graag knuffelen en heel veel kletsen enzo. Maar wij waren niet veel thuis en Fientje kon de tuin ook niet uit. Ze was heel gestrest en begon aan het eind op het tapijt te plassen en soms een soort van uit te halen als er ergens een voor haar onverwachte beweging was. Niet echt met scherpe nagels, maar ik was een beetje bang dat dat op den duur wel zou kunnen gebeuren. We hebben haar naar mijn ex gebracht en ze gaat nu flink op de kattenbak, komt ook veel knuffelen en daar is vaak wel iemand thuis waardoor ze niet zolang alleen is. Dus ik ben heel blij dat ze uiteindelijk een fijn thuis heeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik word mega naar als ik eraan denk dat Paul ooit dood zal gaan ![]()
|
*knuf* voor Mieke!
Ik had een kat gekregen voor mijn zevende verjaardag. Die bleef bij mijn moeder toen ik op mezelf ging wonen, ook vanwege mijn astma. Twee jaar terug is ie ingeslapen en nog steeds kijk ik bij mijn moeder waar mijn kat is. Als ik dan een weekendje daar was sliep ze op mijn kussen met haar pootjes om mijn hoofd en dan herkende ze mijn stem door de telefoon als ik met mijn moeder belde en ging ze kopjes geven tegen de hoorn en naar me mauwen ![]()
|
|