Hey allemaal, ik ben een meisje van 18 jaar dat een relatie van 2 jaar achter de rug heeft, omdat hij mij heeft bedrogen.. Dit is nu 4 maanden geleden.
Ik ben altijd bevriend gebleven met een jongen: Arne waarmee ik iets op men 15de had.
De twijfel slaat toe, hij vind mij leuk & ik vind hem ook terug leuk... Iedere keer als ik hem zie voel ik een chemie, dit gevoel heb ik eigenlijk nooit zo hevig gehad bij anderen...
Vroeger is het uitgegaan tussen ons omdat hij toen nog een "playboy" was, maarja ze zeggen veel jongens zitten in deze fase op hun 16de - 17de.... Ondertussen is hij bijna 20.. Ik heb het heel moeilijk met vertrouwen aangezien men vorige vriend me bedrogen heeft, maar elke keer als ik bij Arne ben voel ik me zo blij en ik mis hem ook vaak...
Nu is de vraag zou ik wel iets met hem beginnen? hij lijkt me nu serieuzer en volwassener, maar ik hoop niet dat als ik hem terug neem dat hij nog een "playboy" blijkt te zijn zoals een paar jaar geleden. Hoe hij praat tegen mij en hoe onze band is dat zit allemaal goed... we zijn trouwens altijd vrienden gebleven....
Heb gewoon zo schrik om opnieuw gekwetst te worden.
Wat denken jullie? Zou ik men oude jeugdliefde een 2de kans geven?
|