Advertentie | |
|
![]() |
|
Naturalis is erg gaaf, Natural Museum of Scotland vond ik ook goed te pruimen. Ben ook wel benieuwd naar hoe het Rijks nu is, maar nog steeds niet aan toegekomen daar langs te gaan
![]()
||
Rijksmuseum. Vanwege deze:
Citaat:
http://m.parool.nl/parool/m/nl/12/CU...embrandt.dhtml
|
Verwijderd
|
Het Teylers museum vanwege de sfeer en zo
![]() ![]() |
![]() |
||
OT: Smithsonian National Air and Space Museum inclusief het Steven F. Udvar-Hazy Center.
+ Citaat:
||
Citaat:
Verder het museum bij JFK space Centre in Florida is ook heel bijzonder. Het Picasso museum in Fequeras ook bijzonder, Pompei, Athene, het Rijksmuseum. Nu ik erover na denk kan ik best lang door gaan ![]()
|
Het 9/11 museum was ook heel mooi en indrukwekkend maar eigenlijk teveel want op een gegeven moment was ik echt verzadigd met ellende.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, Naturalis is echt heel leuk en interessant
![]() Ik ben een paar maanden geleden in Micropia in Artis. was ook heel erg leuk en super mooi gemaakt. En ben vorige week voor het eerst in het Rijksmuseum geweest met een vriendin. Was ook heel erg leuk. Ik hou wel van die oude kunst, moderne kunst spreekt me nie zo aan. Dus ik was hier zeker van onder de indruk. Wel een tip. Wil je gaan, GA DAN NIET IN HET WEEKEND! (zooooo druk, maarja aan de andere kant het is daar altijd druk XD) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Muziek |
aan welke muzieksoort heb je nou echt eenn schijthekel Twanos | 500 | 02-05-2005 22:48 | |
Games |
vragenlijst gamers SuperSanne | 14 | 01-10-2003 21:29 |