Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm ik zag deze voorbij komen: http://www.volkskrant.nl/buitenland/...slag~a4266714/
hij had iets te maken met de aanslagen in parijs en heeft eigenlijk net voor deze aanslagen gezegd dat hij dus in brussel bezig was. ben benieuwd of dit inderdaad met elkaar te maken heeft en nu ze hem hebben het weer rustiger gaat worden. is er trouwens iets bekend of het om zelfmoordaanslagen gaat of "gewone" bommen ?
||
Citaat:
![]() ik ben ergens wel benieuwd of de beveiliging op het station in maastricht ook is aangescherpt maar gelukkig kom ik daar niet in de buurt. ik zag ook al voorbij komen dat het station in hoofddorp ontruimt is omdat daar een trein uit brussel zou staan die onderzocht moest worden en er is iemand aangehouden uit die trein. edit: er is blijkbaar niets gevonden in de trein maar hij rijd niet verder
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar om je vooroordeel te bevestigen : belgie en frankrijk raakt me meer dan ankara. Andersom vindt ik het ook logisch dat een turk minder cared om parijs dan iets uit eigen regio. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|