Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-03-2016, 10:32
Verwijderd
afgelopen nacht heb ik gelogeerd bij mijn beste vriendin. het was heel gezellig, maar toen we gingen slapen, sliep zij al heel snel en lag ik daar alleen. toen kreeg ik een appje van haar broer, die in de kamer naast ons lag, of ik een leuke dag had gehad. het stelde niet veel voor maar we hebben daarna een uur liggen appen. hij is niet persé de allerknapste maar hij is echt heel aardig en grappig. na dat uur zei ik dat ik me verveelde, wat ik ook echt deed, en toen zei hij dan kom je hierheen. dus toen ben ik om 2 uur s nachts naar hem toe gegaan en hebben we iets van 2 uur zitten kletsen op zijn bed. het was heel gezellig maar ook raar, iedere keer als we een geluid hoorden raakten we in paniek want dan dachten we dat mijn vriendin wakker was en dat ze erachter gekomen was dat ik niet meer in mijn bed lag. tijdens dat gesprek waren er hier en daar wel een paar flirterige opmerkingen, maar omdat hij 20 is en ik 15 nam ik ze niet al te serieus. na dat extreem lange gesprek lagen we inmiddels al best dicht tegen elkaar aan, ook omdat het daar pittig koud was. maar nu komt het, ik weet niet meer precies wie er begon maar we lagen ineens te zoenen. hij zoende echt lekker maar het was zo apart, zoenen met de broer van je vriendin. iedere keer schoot weer door mijn hoofd, elina wat ben je aan het doen, het was zo raar, maar toch ook fijn. na de zoen, die een uur duurde, heb ik hem weltrusten gewenst en ben ik weer terug gegaan naar mijn kamer, waar mijn vriendin nog steeds lag te slapen en ben ik heerlijk in slaap gevallen.

nu denk ik achteraf, wat heb ik gedaan?! hoe kon ik dit doen tegenover mijn beste vriendin... ik weet niet of hij mij leuk vindt ofzo maar volgens mij krijg ik steeds meer gevoelens voor hem.. kan iemand goed advies geven over wat ik nu moet doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-03-2016, 11:02
Verwijderd
Gewoon nog een keer met hem zoenen, met zo'n mentaliteit krijgt niemand die broers of zussen heeft ooit een relatie natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2016, 11:05
Elin3
Elin3 is offline
Heeft jouw beste vriendin een enorme hekel aan haar broer? Nee? Dan is er toch geen bezwaar tegen dat jij hem leuk vindt. Het is niet alsof je met haar vriendje gezoend heb ofzo
Oud 06-03-2016, 11:35
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb 7 jaar een relatie gehad met de broer van m'n beste vriendin. Ze vond het een beetje raar in het begin, maar heeft ons altijd het beste van de wereld gegund. Ik zou het open en eerlijk spelen naar je vriendin toe. Dat voorkomt gedoe.
Oud 28-03-2016, 17:00
Verwijderd
Citaat:
Ik heb 7 jaar een relatie gehad met de broer van m'n beste vriendin. Ze vond het een beetje raar in het begin, maar heeft ons altijd het beste van de wereld gegund. Ik zou het open en eerlijk spelen naar je vriendin toe. Dat voorkomt gedoe.
maar was je vriendin niet boos erover?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 17:53
Dekaloog
Dekaloog is offline
Waarom zou dit erg zijn?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 18:29
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
maar was je vriendin niet boos erover?
Wat voor vetorecht heeft zij in het liefdesleven van jou of haar broer?
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 15:28
Demipet660
Demipet660 is offline
Ik zou het zobizo aan je vriendin vertellen. Zo'n dingen zal ze liever van jou horen dan van iemand anders. Bv haar broer.
Met die broer zou ik er miss ook over praten. Ik weet dat dat miss wat ongemakkelijk kan zijn maar vraag hem wat hij ervan vindt.
Oud 03-04-2016, 15:38
Ikbeninorde.
Ikbeninorde. is offline
Als je echt verder wil zou ik het wel aan beide voorleggen, en horen wat hun ervan vinden.
Lijkt mij wel een beetje apart want het blijft in je hoofd rondspoken dat het de broer van een vriendin is.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2016, 17:08
Demipet660
Demipet660 is offline
het maakt volgens mij ook niet echt uit dat het haar broer is. Ze zal het waarschijnlijk wel een raar idee vinden maar dat went wel.
Reageren

Regels voor berichten