Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Het kan overigens ook geen kwaad om te kijken naar het arbeidsmarktperspectief van de studies in het gebied waarin je zoekt: dit is grotendeels maar matig tot slecht. |
![]() |
|
Ik zou in ieder geval geen lerarenopleiding geschiedenis gaan doen.
Theologen verdienen volgens mij juist wel aardig, omdat er niet zoveel van zijn.
|
Ik heb iegenlijk helemaal niet gekeken naar hoeveel werk er in is of hoeveel je verdient. Ik moet zeggen dat ik ook geen idee heb waar ik dit zou kunnen vinden. Beroepen waar je wel veel mee verdient vind ik namelijk meestal ook doodsaai. Dan is het de vraag; in hoeverre is het belangrijk om je werk leuk te vinden?
Maar alsnog, vind ik geen enkele interessante opleiding, op de Kunst Academie na dan. |
![]() |
|
Ik vind het wel jammer dat je op meerdere gegeven opties/tips gewoon helemaal niet reageert
![]() Werkgelegenheid/arbeidsmarkt: met Google kom je al een heel eind. Het gaat vooral om de mogelijkheden om na je studie een passende baan op niveau te vinden, niet om hoeveel je kunt verdienen (als je dat niet belangrijk vindt). Ja, het is belangrijk om (uiteindelijk) je werk leuk te vinden. Heb je al eens persoonlijk met de decaan op je school gesproken over je studiekeuze? Zo nee, misschien een goed idee om eens een afspraak te maken. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En met een 4,5 voor de makkelijkste wiskundevariant (C) kun je gewoon je vwo-diploma halen he ![]() Verder is hierboven ook nog voorgesteld dat je je propedeuse van een hbo-opleiding die je misschien nu minder aanspreekt haalt en daarna naar de universiteit gaat. (Een voorbeeld hiervan dat je zelf nog niet had genoemd is hbo leraar godsdienst/levensbeschouwing.) |
![]() |
|
Ik ben niet het soort leerling dat allerlei dingetjes extra gaat doen. Ik kan echt geen wiskunde en vind dit ook een rotvak, het is uitgesloten dat ik het ooit nog ga doen. (Ik weet niet eens zeker of ik Economie wel ga halen, want daar zit naar mijn smaak veel te veel rekenen in).
Dus de universiteit gaat niet lukken. Bovendien vertelde mijn geschiedenisleeraar dat een universitaire geschiedenisoplijding niet te doen is, van de 200 slaagden er 3... Ik wil gewoon naar een HBO naar de Havo. |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |