Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-03-2016, 07:28
Zottie2
Zottie2 is offline
Hey
Ik ben 13 jaar, bijna 14. Mijn vriend is een jaar ouder. We hadden het over verder gaan dan zoenen maar ik weet niet hoe je erachter komt wanneer je klaar voor zoiets bent. Ik vind het namelijk nog doodeng maarja m'n vriend is al ouder dus hij niet. Het lijkt me hartstikke lekker maar ook heeeel erg akward en eng. Hoe weet ik of ik er klaar voor ben? (btw nog GEEN seks)
Xxxx zottie2
Met citaat reageren
Oud 13-03-2016, 07:42
Elin3
Elin3 is offline
Hebben jullie elkaar als eens naakt gezien? Of door kleding heen geslachtsdelen (of jouw borsten) gevoeld? Dat kan een fijne start zijn om te bepalen of jij bijvoorbeeld zijn penis al wil zien en aanraken.

Als je je vriend nog nooit afgetrokken heb zou ik daarmee beginnen. Dat is minder intiem dan pijpen, maar ook minder eng. Als je dat leuk, fijn en vertrouwd vindt kan je altijd weer een stapje verder gaan. Het naakte lichaam van de ander overal kussen bijvoorbeeld. Je hoeft echt niet direct zijn penis in je mond te nemen. Er zijn ook heel veel andere fijne manieren om samen te genieten.

Belangrijk is dat jij je nergens toe gedwongen voelt. Wil jij nog niet aftrekken, prima! Dat soort dingen voor het eerst doen is ook vreemd en spannend en zeker in het begin kan zo'n (voor jou) nieuw geslachtsdeel best eng zijn. Bedenk of je je een keer zou willen vingeren met hem er bij, of dat je dat eens samen wil doen. Je hoeft echt niet gelijk alles te doen. Als jij het nog te intiem vind kan je ook voelen door ondergoed heen bijvoorbeeld. Of het gewoon nog even bij zoenen houden!
Oud 13-03-2016, 08:03
Zottie2
Zottie2 is offline
Dankjewel!! Hij heeft mijn borsten al wel gezien en intiem aangeraakt enzo. Maar als je begint met aftrekken, gaat het dan niet automatisch over naar pijpen? En is het net zo eng als dat je Van tevoren denkt?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2016, 08:11
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dankjewel!! Hij heeft mijn borsten al wel gezien en intiem aangeraakt enzo. Maar als je begint met aftrekken, gaat het dan niet automatisch over naar pijpen? En is het net zo eng als dat je Van tevoren denkt?
Als jij niet wil pijpen hoeft dat echt nog niet. Bespreek gewoon met je vriend dat je het allemaal nog wat spannend en eng vindt en dat je niet te snel wil gaan. Als je hem al een paar keer afgetrokken hebt kan je misschien ook beter voor jezelf bepalen hoe eng die penis nu echt is. Zou je er een kus op durven geven? Of zou je zijn penis dan een stukje in je mond willen nemen?

Doe vooral waar jij aan toe bent. Wil jouw vriend ook jou laten genieten, of voel jij je vooral verplicht om dingen bij hem te doen?
Oud 13-03-2016, 08:14
Zottie2
Zottie2 is offline
Nee hij wil mij ook laten genieten. Ik ga idd niet overhaasten dus nog even een paar maandjes wachten en dan kijken hoe ik er dan tegenaan kijk. Dankjwel voor je tips!
Met citaat reageren
Oud 13-03-2016, 09:32
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Nee hij wil mij ook laten genieten. Ik ga idd niet overhaasten dus nog even een paar maandjes wachten en dan kijken hoe ik er dan tegenaan kijk. Dankjwel voor je tips!
Goed plan, gewoon wachten tot jij zeker weten er ook zin in hebt en er van kan genieten
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 11:27
Zottie2
Zottie2 is offline
Doe ik! Nog 1 vraagje, ik vind het gewoon heel eng om zijn lul te zien en het lijkt me heel akward. Vonden jullie dat ook? En hoe was het dan uiteindelijk? X
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 12:59
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Doe ik! Nog 1 vraagje, ik vind het gewoon heel eng om zijn lul te zien en het lijkt me heel akward. Vonden jullie dat ook? En hoe was het dan uiteindelijk? X
De eerste keer in het echt een piemel zien (die niet van je neefje van drie is ) is inderdaad best een beetje eng, maar als je zijn penis nog niet wil aanraken o.i.d. hoeft dat ook nog helemaal niet. Je went er vanzelf aan!
Oud 14-03-2016, 13:13
Zottie2
Zottie2 is offline
Klopt alleen ik ben gewoon bang voor wat komen gaat maar heel veel mensen zeggen dan dat je bang bent voor Nothing
Met citaat reageren
Oud 14-03-2016, 13:20
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Klopt alleen ik ben gewoon bang voor wat komen gaat maar heel veel mensen zeggen dan dat je bang bent voor Nothing
Die angst mag er best zijn hoor, het is toch allemaal nieuw en je bent er nog niet aan gewend. Neem rustig de tijd en bespreek ook met je partner dat je het nog een beetje eng vindt, dan kan hij daar rekening mee houden.
Oud 17-03-2016, 00:36
Waazzzaaaa20o0
Waazzzaaaa20o0 is offline
Citaat:
Hey
Ik ben 13 jaar, bijna 14. Mijn vriend is een jaar ouder. We hadden het over verder gaan dan zoenen maar ik weet niet hoe je erachter komt wanneer je klaar voor zoiets bent. Ik vind het namelijk nog doodeng maarja m'n vriend is al ouder dus hij niet. Het lijkt me hartstikke lekker maar ook heeeel erg akward en eng. Hoe weet ik of ik er klaar voor ben? (btw nog GEEN seks)
Xxxx zottie2
Niet een beetje jong? en je zit nog op de basisschool, heb je überhaupt je voorlichtinkjes al gehad lol. Anders ff je status veranderen
Met citaat reageren
Oud 20-03-2016, 07:31
Zottie2
Zottie2 is offline
Hahaha nee ik zit in de 3e ahhaha
Met citaat reageren
Oud 28-03-2016, 10:41
robbie14
robbie14 is offline
13 in de derde? Lijkt mij dat daar iets niet helemaal klopt.

OT: Als je de piemel nog een beetje eng vind lijkt het me nog helemaal geen goed idee om te gaan pijpen.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2016, 22:31
Mikevw12
Mikevw12 is offline
Je bent 13 en je laat je vriendje al aan ne borsten zitten zie je niet vaak maar oke
En je vraag over pijpen gewoon doen waarneer jij het durft!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2016, 23:44
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Je bent 13 en je laat je vriendje al aan ne borsten zitten zie je niet vaak maar oke
En je vraag over pijpen gewoon doen waarneer jij het durft!
Dat je het niet vaak ziet lijkt me logisch, meestal doen mensen dat in een slaapkamer of ergens anders prive en hangen het ook niet aan de grote klok.
Ik snap niet waarom je veroordeelt wat ze doet terwijl je eigen advies is iets alleen te doen als je het durft.
Oud 17-04-2016, 22:07
Mikevw12
Mikevw12 is offline
Citaat:
Dat je het niet vaak ziet lijkt me logisch, meestal doen mensen dat in een slaapkamer of ergens anders prive en hangen het ook niet aan de grote klok.
Ik snap niet waarom je veroordeelt wat ze doet terwijl je eigen advies is iets alleen te doen als je het durft.
Ik veroordeel haar ook niet maar het leek mij een beetje jong dat mag ik toch vinden ofniet
Met citaat reageren
Oud 17-04-2016, 23:40
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
ja dat mag je vinden maar dat is toch een oordeel. Ik zeg alleen maar dat het elkaar tegenspreekt wat jij zegt.
Oud 18-04-2016, 18:22
Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
ja dat mag je vinden maar dat is toch een oordeel. Ik zeg alleen maar dat het elkaar tegenspreekt wat jij zegt.
Bemoei je met jezelf
Met citaat reageren
Oud 18-04-2016, 19:07
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
wat is dit nu weer voor reactie.
Oud 18-04-2016, 22:15
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Bemoei je met jezelf
Dit is idd niet nodig. En daarbij gaat het niet over jou. Laat dit soort reacties voortaan achterwege.
Oud 19-04-2016, 14:00
GeertWilders
GeertWilders is offline
13 beetje jong na mijn keuze.. maarjah. Voorderest is de angst gwn normaal heur..
Oh trouwens ik ben ook 13 <3
Met citaat reageren
Oud 19-04-2016, 20:56
Mikevw12
Mikevw12 is offline
Citaat:
13 beetje jong na mijn keuze.. maarjah. Voorderest is de angst gwn normaal heur..
Oh trouwens ik ben ook 13 <3
Doe jij het ook al? Of ben je een jongen😂 dat kann ook
Met citaat reageren
Oud 19-04-2016, 20:57
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Doe jij het ook al? Of ben je een jongen😂 dat kann ook
Jongens kunnen ook pijpen
Met citaat reageren
Oud 19-04-2016, 21:06
Mikevw12