Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2016, 16:04
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
16 jarige jongen hier, ik zit in een dilemma en weet niet wat ik noet doen. Oke, ik heb vier jaar geleden een twee jarige rellatie beëindigd met een meisje die ik eigenlijk altijd nog leuk heb gevonden. Ik was haar even vergeten na die tijd terug, heb al wel een vriendin tussen deze vier jaar gehad maar at doet er even niet toe. Er is dus een meisje die ik echt helemaal geweldig vindt. Vroeger toen ik wat met haar had daarvoor ook al gingen we altijd met elkaar om en alles. Naarmate we naar verschillende scholen gingen was het wel een beetje over. Maar ze was stapel op mij en ik ook op haar. Nu wil ik dus weer met haar een beetje in contact komen en er weer voor gaan, alleen iemand uit men team gaat al een beetje met dit meisje, geen relatie nog vgm. Maar nu weet ik niet of dat het raar is als ik haar weer app en terwijl die jongen haar leuk vindt en er probeert voor te gaan, awkard ook nog dat die in men team zit. Maar kan ik haar gwn appen of zou ik moeten afwachten? Bedankt alvast.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-05-2016, 16:50
Verwijderd
Je kunt haar altijd proberen te appen. Mocht het zo zijn dat die jongen en het meisje met elkaar bezig zijn dan neem ik aan dat zij dat aan jou aangeeft dat ze het wel alleen vriendschappelijk wilt houden. Snap dan wel dat je het awkward vind dat die jongen uit je team er dan misschien achter komt, maar alsnog, niks mis mee toch als je iemand vroeger zo leuk vond en je oude vrienden weer even wilt vragen hoe het met ze gaat enzo?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 19:45
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ja oke, hopelijk wordt het niks voor hem, ik weet zeker dat als ik ik weer war met haar ga doen dat ze me wel leuk gaat vinden. Gwn haar kennende, heel rg bedankt voor de snelle reactie.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 20:09
Verwijderd
Ho stop. Wat je nu zegt kan gevaarlijk zijn.. Dat je zo overtuigd bent van jezelf dat ze gewoon voor jou gaat kan goed zijn, het zegt immers dat je een goed beeld over jezelf hebt, maar kan ook gevaarlijk zijn. Als je zo denkt dan schep je een bepaalde verwachting (de verwachting dat ze zeker weten voor jou kiest). Mocht het nou toch zo zijn dat ze je alleen vriendschappelijk wilt, dan zal jij meer teleurgesteld zijn, misschien zelfs even een aardige dip hebben... Als je denkt 'het zou best kunnen dat ze iets met me wilt, maar het kan ook zijn dat ze geen interesse meer heeft omdat het al een lange tijd geleden is', dan houd je rekening met andere opties waardoor je teleurstelling minder zal zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 20:32
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ja ik verwoorden het een beetje verkeerd, maar als ik gwn denk aan de tijd terug, maarja de tijd loopt door je weet maar nooit. Je hebt gelijk. Een dingetje ik heb haR nummer een tijd geleden gehad van iemand die ik kende, maar vgm heeft ze mijn nummer niet, is het raar als ik haar begin te appen?
Met citaat reageren
Oud 15-05-2016, 20:39
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja ik verwoorden het een beetje verkeerd, maar als ik gwn denk aan de tijd terug, maarja de tijd loopt door je weet maar nooit. Je hebt gelijk. Een dingetje ik heb haR nummer een tijd geleden gehad van iemand die ik kende, maar vgm heeft ze mijn nummer niet, is het raar als ik haar begin te appen?
Het is niet zo slim om via via haar nummer te krijgen, zonder dat ze dat weet. Is haar nummer veranderd in de tussentijd, waardoor je haar nummer niet meer had? Of is jouw nummer veranderd sinds het moment waarop jullie nog wel contact hadden?
Oud 15-05-2016, 21:16
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Ik was denk ik twaalf voor het laatst we iets hadden haha toen zat. Ik nog niet op whatsapp enzo. Kheb dit nummmer al een paar maanden. Omdat ik men contacten kwijt was, maar denk niet dat ze mij in haar lijst had.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2016, 09:13
voetbalfreak6
voetbalfreak6 is offline
Citaat:
Het is niet zo slim om via via haar nummer te krijgen, zonder dat ze dat weet. Is haar nummer veranderd in de tussentijd, waardoor je haar nummer niet meer had? Of is jouw nummer veranderd sinds het moment waarop jullie nog wel contact hadden?
Zou je er nog op kunnen reageren hah, tis dat ik je online zie. Bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten