![]() |
|
Ik moet zeggen dat ik er ernstig dichtbij was toen ik net door de jongen die hier uit de buurt komt en die altijd over m'n laarzen begint (ja, klopt, ik heb heel veel paar hele mooie laarzen!) werd gevraagd
OF IK HET ZOU ZIEN ZITTEN OM MET HEM AAN TRAMPLING TE DOEN. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (Even voor Nathan: Dat is een fetish waarbij mensen opgewonden raken wanneer er met vooral naaldhakken, maar blijkbaar eventueel dus ook met laarzen, over hen heen gelopen wordt https://www.samarium.nl/info/praktij...m-z/trampling/)
Laatst gewijzigd op 25-05-2016 om 15:02. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ja niet! Het is zo lastig. Ondanks dat ik er hier een grap van maak, zou ik nooit iemand een slecht gevoel willen bezorgen die uitkomt voor z'n fetisj. Eigenlijk was het heel dapper wat hij deed ofzo. Dus ik heb geen behoefte om bot tegen hem te doen. Aan de andere kant vind ik het feit dat hij stiekem foto's van me neemt dan wel weer ongemakkelijk.
Hij spreekt me sowieso altijd aan op m'n laarzen, wat ik redelijk irritant vind. Maar geen reden om bot te worden. Dus ik ga het maar over laten waaien denk ik. Maar als hij nog een keer iets dergelijks doet zal ik hem zeggen dat ik er ongemakkelijk van word.
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |