Advertentie | |
|
![]() |
|
Het maakt wel een beetje uit, je wil niet eindigen als verhaal op www.etiquettehell.com
|
![]() |
|
Jullie hebben me echt super goed geholpen (met name Sarah), dank daarvoor
![]() Inmiddels ben ik weer terug en het was echt een belevenis. Zo gaaf om een keer mee te maken. Je hebt helemaal gelijk, Marleen! De echte rehearsel waren wij niet bij, dat was echt alleen met de mensen die een functie hadden in de ceremonie (dus de bruidsmeisjes/bruidsjonkers, etc). 's Avonds was er een diner en daar was ik wel bij. Ik had daarvoor een cocktailjurk gekocht en die was precies goed als ik om me heen keek wat de vriendinnen van de bruid allemaal aan hadden. De mannen van onze vriendengroep waren in pak en die waren nogal overdressed. De vader van de bruid droog ook gewoon een broek met een overhemd. Maar beter zo dan andersom. Die avond was er een borrel, een diner en daarna alle speeches, sketches en filmpjes. Zeg maar de informele avond. De dag van de bruiloft zelf ging de bruidegom brunchen maar dat was alleen voor de mannen dus ik ben zelf gaan brunchen met de andere dames (maar we kwamen toevallig in hetzelfde restaurant uit omdat veel dat weekend gesloten was ivm memorial day) ![]() De bruiloft zelf had ik een netttere cocktailjurk aan met chic colbertje, panty en hakken. de trouwlocatie was prachtig. De ceremonie was buiten. Daarna een cocktailuurtje waarin het bruidspaar nog wat officiële dingen moest doen volgens mij, daarna diner en feest met een band in een grote tent. Wat opvallend was, was dat het allemaal voor Nederlandse begrippen vroeg afgelopen was (rehearsel dinner, 22.00 uur en de bruiloft ook zoiets). Voor mij met mijn beperkte energie wel heel fijn maar wel maf. Het was echt super tof om mee te maken ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' T_ID | 500 | 09-04-2007 17:12 |