Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-06-2016, 12:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
Helloooo
Advertentie
Verwijderd
spawn
Verwijderd
Mag iedereen een hoi maken?
Oud 07-06-2016, 12:26
Kikaa*
Kikaa* is offline
@ Abby: Vlakbij mijn vriend zit een enorme toko dus als ik daar toch ben, dan vind ik het af en toe wel chill om er even langs te gaan. Ze hebben daar ook allemaal verschillende soorten tofu. Alleen in dat hoekje is het al leuk om te kijken.

En Mieke, volgens mij kan je ze ook frituren, maar dat weet ik niet zeker! Ik ga het in ieder geval weer binnenkort proberen te maken.
Oud 07-06-2016, 12:26
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Mag iedereen een hoi maken?
Natuurlijk mag dat! Zo lang de nummering blijft kloppen en je het pas doet als het vorige topic gesloten is.
Oud 07-06-2016, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Natuurlijk mag dat! Zo lang de nummering blijft kloppen en je het pas doet als het vorige topic gesloten is.
Ik wil de volgende zijn
Oud 07-06-2016, 12:28
Verwijderd
Dat heb ik ook weleens ergens gelezen ja! Maar vooral loempia-achtige dingen waarschijnlijk. Wel lekker in de zomer, zo koud
Oud 07-06-2016, 12:28
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik wil de volgende zijn
Dan moet je even in de gaten houden wanneer dit topic vol is! En dan staat het je vrij om een nieuwe topic te openen!
Oud 07-06-2016, 12:29
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Heb je ook wel eens een dag dat je helemaal niet studeerde, Eline?
Ik ben zaterdag nog de hele dag weg geweest, maar de stress gaat daardoor niet helemaal uit m'n systeem, helaas. Andere dingen die ik nog moet doen en verantwoordelijkheid voor een kampeerweekend binnenkort helpen ook niet mee
Oud 07-06-2016, 12:30
Kikaa*
Kikaa* is offline
Citaat:
Ik ben zaterdag nog de hele dag weg geweest, maar de stress gaat daardoor niet helemaal uit m'n systeem, helaas. Andere dingen die ik nog moet doen en verantwoordelijkheid voor een kampeerweekend binnenkort helpen ook niet mee
Wanneer zijn je tentamens? Probeer tussendoor ook wat (leuke) dingen te doen, want anders houd je het niet vol. Ik herken het heel erg. Ik heb een keer zo hard gestudeerd (ik geloof dat ik 20 A4-tjes met reactiemechanismes moest kennen, dus wat als je stof x bij stof y gooit) en ik werd helemaal gek. Ik dacht toen, yo ik ga even naar buiten, en toen sprak mijn buurvrouw me aan en toen kon ik gewoon niet meer uit mijn woorden komen omdat mijn hersenen zo naar de klote waren na daaaaaaaagen leren. Zo ver moet je het vooral niet laten komen. Heb ook altijd het idee dat het de kwaliteit van het leren niet ten goede komt, maar goed, tot dat inzicht ben ik ook pas dit jaar gekomen. Een beetje jammer! Ga desnoods even bij een vriendin eten ofzo.
Oud 07-06-2016, 12:34
Elin3
Elin3 is offline
Ik heb genoeg andere dingen op de planning staan. Drie keer per week hardlopen, eten bij een vriendin, leuke dingen met m'n vereniging, maar het lukt me niet zo goed om de verplichten los te laten.
Oud 07-06-2016, 12:40
Verwijderd
Citaat:
spawn
Miekepieke
Oud 07-06-2016, 12:40
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Zou ik witte of blauwe allstars kopen? Zag een aanbieding bij Bristol en volgens mij kom ik daar praktisch langs met de tram naar de fysio.
Oud 07-06-2016, 12:41
Verwijderd
Citaat:
Zou ik witte of blauwe allstars kopen? Zag een aanbieding bij Bristol en volgens mij kom ik daar praktisch langs met de tram naar de fysio.
Alletwee
Oud 07-06-2016, 12:41
Verwijderd
Wit is stom om schoon te houden.
Oud 07-06-2016, 12:42
Verwijderd
Gaan we negatief doen?
Oud 07-06-2016, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Blauwe Wit is leuk, maar wordt zo snel vies.
Oud 07-06-2016, 12:43
Verwijderd
Citaat:
Wit is stom om schoon te houden.
Discriminatie dit
Oud 07-06-2016, 12:44
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja denk ook dat wit niet lang mooi blijft. En ik heb al bloemetjes gympies dus hoef niet twee paar.
Oud 07-06-2016, 12:45
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
De kleur die ze in jouw maat hebben
Ik twijfel ook nog of ik voor die aanbieding langs de winkel wil. Donkerblauwe All Stars lijkt me wel fijn, maar mijn huidige All Stars zijn ook nog wel oké (donkerblauw met printje), al ga ik ze sowieso volgend jaar ook wel weer dragen
Oud 07-06-2016, 12:47
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik wil de volgende zijn
Dan Hoi goed in de gaten houden.
Oud 07-06-2016, 12:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
De kleur die ze in jouw maat hebben
Ik twijfel ook nog of ik voor die aanbieding langs de winkel wil. Donkerblauwe All Stars lijkt me wel fijn, maar mijn huidige All Stars zijn ook nog wel oké (donkerblauw met printje), al ga ik ze sowieso volgend jaar ook wel weer dragen
Ja dat was mijn argument voor als ik niet hoefde te kiezen
Oud 07-06-2016, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Gaan we negatief doen?
Citaat:
Discriminatie dit
Godverdomme stelletje mierenneukers doe normaal. Ik zal jullie eens laten voelen wat discriminatie is
Oud 07-06-2016, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Godverdomme stelletje mierenneukers doe normaal. Ik zal jullie eens laten voelen wat discriminatie is
Oud 07-06-2016, 12:49
Verwijderd
Citaat:
Dan Hoi goed in de gaten houden.
En jezelf eerst voorstellen
Advertentie
Oud 07-06-2016, 12:53
Verwijderd
Vrijdag gaan Jos en ik zeven jaar met elkaar. Het wordt tijd voor een nieuwe kerel, hij wordt te oud.
Oud 07-06-2016, 12:55
Verwijderd
Well hello there
Oud 07-06-2016, 12:55
Verwijderd
Of je kan samen met tigerly gaan cougaren!
Oud 07-06-2016, 12:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Over een maand mijn vriend en ik al negen jaar
Verwijderd
Spawn, ik zie je cv en referenties graag komen. Binnen 14 dagen hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Verwijderd
Ik ben eigenlijk al uit, maar zit nog in de voorhal
Oud 07-06-2016, 12:59
Carn
Carn is offline
Citaat:
Over een maand mijn vriend en ik al negen jaar
Al negen jaar wat? Ellende? Hel en verdoemenis? Bezig met een Ikea bouwpakket wat nu al 9 jaar onafgerond in de schuur staat?
Oud 07-06-2016, 13:00
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Relatie
Oud 07-06-2016, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Spawn, ik zie je cv en referenties graag komen. Binnen 14 dagen hoor je of je wordt uitgenodigd voor een gesprek.
Referenties van exen? Oei
Oud 07-06-2016, 13:02
Verwijderd
Of van je zus, van je beste vriendin, je buurvrouw, de hagedis in huis, weetikveel. Alles waar ik wat aan heb.
Oud 07-06-2016, 13:05
Verwijderd
Oh. Dan ben ik binnen
Oud 07-06-2016, 13:05
Verwijderd
Laat maar komen.
Oud 07-06-2016, 13:06
Elin3
Elin3 is offline
Ik moet m'n meterstanden doorgeven, maar daarvoor moet ik bij de benedenbuurman in de winkel zijn, omdat mijn meters daar nog zitten. Ik ben het al dagen aan het uitstellen
Oud 07-06-2016, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Laat maar komen.
Schriftelijk?
Oud 07-06-2016, 13:10
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik moet m'n meterstanden doorgeven, maar daarvoor moet ik bij de benedenbuurman in de winkel zijn, omdat mijn meters daar nog zitten. Ik ben het al dagen aan het uitstellen
Is het een enge buurman?
Oud 07-06-2016, 13:11
Verwijderd
Zou zo'n raar rond nekkussen voor in het vliegtuig echt werken?
Oud 07-06-2016, 13:26
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is het een enge buurman?
Nee, helemaal niet. Hele aardige man zelfs, maar ik heb er gewoon geen zin in. Het is ook wat gedoe, want de meters zitten helemaal ingebouwd in een kastje in de winkel, achter de toonbank
Oud 07-06-2016, 13:28
bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Er is eigenlijk maar 1 manier om daar achter te komen. Wanneer ga je weer de lucht in?
Oud 07-06-2016, 13:42
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Zo'n u-vormige?

Ik had er een gekocht voor 2, 50 bij de action en als je wil slapen of een filmpje kijken met je rugleuning naar achteren is het echt fijn. Met je rugleuning recht krijg je er nekpijn van. Ik had gedacht dat ik er heel erg mee zou lopen sjouwen maar hij kon aan mijn rugzak dus dat viel heel erg mee.
Oud 07-06-2016, 13:43
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nee, helemaal niet. Hele aardige man zelfs, maar ik heb er gewoon geen zin in. Het is ook wat gedoe, want de meters zitten helemaal ingebouwd in een kastje in de winkel, achter de toonbank
Gewoon gelijk gaan met dat soort dingen.
Oud 07-06-2016, 13:44
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Gewoon gelijk gaan met dat soort dingen.
Mijn vader komt eind van de middag even langs om het te doen <3
Oud 07-06-2016, 13:46
WolterB
WolterB is offline
Ik heb een beetje een misplaatst zomergevoel
Oud 07-06-2016, 13:48
Verwijderd
Citaat:
Er is eigenlijk maar 1 manier om daar achter te komen. Wanneer ga je weer de lucht in?
1 juli.
Oud 07-06-2016, 13:49
Verwijderd
Citaat:
Zo'n u-vormige?

Ik had er een gekocht voor 2, 50 bij de action en als je wil slapen of een filmpje kijken met je rugleuning naar achteren is het echt fijn. Met je rugleuning recht krijg je er nekpijn van. Ik had gedacht dat ik er heel erg mee zou lopen sjouwen maar hij kon aan mijn rugzak dus dat viel heel erg mee.
Ja action is wel een goeie, ik hoef niet zo nodig 17,- uit te geven op Schiphol.
Oud 07-06-2016, 13:54
Verwijderd
Die 'compressed' deodorants, is dat écht hetzelfde als een gewone deodorantfles? En waarom hebben ze de gewone dan nog?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten