Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik draag meestal Indian Rose, ze zijn wel fijn maar niet verschrikkelijk speciaal en origineel meer.
Morgen zet ik mijn verstand op nul en ga een heel maandsalaris uitgeven aan een broek waar ik ook al minimaal een maand op geil. Hij is van 7 for all mankind en Jlo heeft hem ook! ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nieuwsgierig.. en ik heb sowieso een hekel aan spijkerbroeken omdat ze me niet staan. maar als ik zou moeten kiezen levi's, droeg ik vroeger veel.. bijna onverslijtbaar ook en zat wel lekker ![]() |
![]() |
|
Uhm..? Mijn spijkerbroek van Only is m'n goedkoopste, maar die zit echt wel het beste! Doordat die kontzakken iets meer naar binnen staan, heb je een kleinere kont (
![]()
|
![]() |
Ik heb nu drie Indian Rose broeken, dat is toch wel mijn lievelingsmerk.
Omdat: -ze klein vallen -ze mooi op mijn heupen hangen, zonder een ruimte bij mijn (holle) onderrug -de zakken mooi laag zijn -de pijpen uitlopen -de broek niet losser gaat zitten als je hem vaak gewassen hebt -de kleur en structuur van de stof mooi is (behalve die hele gebleekte broeken met die strepen, dat vind ik niet mooi) -de prijs niet afschuwelijk hoog is Ik draag ze niet voor het imago, omdat het imago wat er 'bijhoort' imo niet echt geweldig is. Ook vind ik het jammer dat je er inmiddels wel heel veel mensen mee ziet lopen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
indian rose ook mijn favo |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar eventjes ontopique: De meeste merken waar ik al een broek van heb, koop ik meestal weer als 't goed bevallen is. Ik ben zo iemand die niet echt zin heeft om nieuwe merken uit te proberen. Ik moet eerst horen van vriendinnen, of dus uit eigen ervaring, dat een broek van goede kwaliteit is. Replay, levi's, tommy, dkny heb ik 't meest. ![]() ![]()
|
W&Lt. met voorsprong.. omdat ik er nog niemand mee gezien heb en omdat ze gewoon mooi zijn
![]() www.walt.de voor de rest... Drykorn & IndianRags ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Een van Bien Bleu, gewoon omdat hij lekker zit en zowel sportief al netjes is. M'n laatste is een van Mexx, de band die er opzit hoefde voor mij niet zo, maargoed, draag ik er toch gewoon iets over
![]()
|
|