Advertentie | |
|
![]() |
||
Maar heb je ook een groot scherm thuis?
Zo ja, dan kan je hem wel (met of zonder video-port adapter) aan een apple systeem hangen. Citaat:
Maar zoals eerder gepost, zou dat voor jou niet zoveel uitmaken
Laatst gewijzigd op 26-10-2014 om 10:55. |
![]() |
|
Ja, dat verschil voel bij bepaalde dingen, wat je ermee wil gaan doen.
|
Dat durf ik niet te zeggen, want mijn kennis ligt meer bij de software kant.
Maar wanneer ik verschillende benchmarks sites bekijk (zoals deze), lees ik af dat een imac sneller dan een mini is.
|
Ten eerste, ik heb inmiddels een iMac gekocht. Ik ben zeer tevreden over dit product, en heb er geen spijt van.
Dan eventjes terugkomend, op de geweldige reacties die ik op deze vraag (Die sommige mensen waarschijnlijk niet helemaal begrepen) heb gekregen. Als de vraag luid : "Wat voor mac zal ik kopen?" verwacht ik geen antwoord zoals : "Je kunt beter een PC bouwen en er vervolgens iOS opzetten". Dan krijg ik de opmerking dat ik niet met pc's om kan gaan. Volgensmij is het niet goed kunnen omgaan met een besturingssysteem niet hetzelfde als het onprettig vinden om er mee te werken. Dan wil ik ook nog een bepaald persoon bedanken voor zijn geweldige voorspelling over mijn "carrierekeuze". Het heeft me erg geholpen, en ben ook erg blij in hoeverre het antwoord relevant is als het gaat om de vraag die ik heb gesteld. Ten slotte wil ik ook nog het intelligentieniveau van sommige mensen aanduiden: Een woord in de vt spel je normaal gesproken met een "d" En zorg ervoor dat je het verschil weet tussen 'dan' en 'als'. Misschien moeten deze programmeurs, en computerexperts zich eerst even bezighouden met hun schoolcarrierekeuze. |
![]() |
||
![]() |
Oke, moest gewoon reageren...
Citaat:
Als je dan een hele goede PC ging kopen (als je dan al een scherm hebt) was je goedkoper uit en had je sowieso niet al te veel last van een langzame virtual machine. Maar het is jouw keuze en ik snap dat de vraag is welke mac je wilt, niet of je een mac zou moeten nemen.
"Life is hard, but my dick is harder!" - by Geordi Dankstorm Laatst gewijzigd op 20-06-2016 om 13:34. |
![]() |
|||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
iOS op je Mac gaat een beetje moeilijk als je geen touch-interface hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel 40 Daboman | 500 | 04-10-2007 22:36 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Interesse in Mac TheEscapeEP | 21 | 13-06-2004 22:55 | |
Software & Hardware |
Apple vs. Windows Sterrenkijkster | 84 | 30-06-2003 15:38 | |
Software & Hardware |
[Hardware]ik verban PC en verwelkom de Mac - goei keuze ? SNeKKe | 49 | 11-08-2002 19:51 |