Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-06-2016, 05:31
Verwijderd
Sansa <3
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-06-2016, 10:51
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Hahahahaha holy fuck wat een enorm vette aflevering
Oud 20-06-2016, 11:22
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Spoiler

Huhuhuhu
Oud 20-06-2016, 11:41
Carn
Carn is offline

Ik hoop wel dat George iets meer geduld heeft in zijn boeken, want het tempo van de serie begint een beetje haaks te staan op de rest. Nog steeds goed vermaak, daar niet van. Maar alle Starks blijven sukkels en ik ga mn homeboy Ramsay wel een beetje missen
Oud 20-06-2016, 11:45
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Ja zo fijn dat ie
Spoiler
Oud 20-06-2016, 11:47
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Oh hahaha Carn had al verraden dat ie dood ging

Tempo is inderdaad wel moordend dit seizoen. En Dani naar Westeros, joepie En omg "I never demand, but I'm up for anything really."
Oud 20-06-2016, 12:20
Carn
Carn is offline
Ik hoop dat Dany keihard dood gaat. op een heel lullige manier.
Oud 20-06-2016, 18:19
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Deze aflevering is zo vet! GoT is love, GoT is life
Met citaat reageren
Oud 20-06-2016, 19:20
Ieke
Ieke is offline
Qua boeken staan er ook nog maar 2 op het programma, dus mag wel wat snelheid in komen. Hoeveel gedoe is er verder te verwachten als de shit uit het Noorden gaat komen? Dan moeten ze met z'n allen wel iets doen en hebben ze Dany en de draken voor nodig.
Oud 20-06-2016, 21:42
Loezzel
Loezzel is offline
Nice
Oud 20-06-2016, 22:03
Martiño
Martiño is offline
hehe eindelijk een eind aan Ramsay.

Deze aflevering eindigt redelijk positief, dan zal t volgende week wel weer allemaal naar de klote gaan.
Oud 21-06-2016, 03:19
Verwijderd
qua battlescenes is dit wel 1 van de vetste ooit, welke film dan ook
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 09:09
Verwijderd
Wtf was dat tering wat een aflevering.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 11:29
Verwijderd
Ik vond de domheid van Jon en Davos wel een beetje irritant En waarom vertelt Sansa niet aan Jon dat ze nog een troef achter de hand had?
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 12:42
Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Zo zie je dat je altijd je honden moet voeren
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 12:50
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de domheid van Jon en Davos wel een beetje irritant En waarom vertelt Sansa niet aan Jon dat ze nog een troef achter de hand had?
volgens mij wist sansa zelf niet zeker of ze nog hulp zou krijgen. Goed punt, misschien vertrouwt ze jon als bastaard niet 100%

Jon en davos waren idd lekker dom bezig, dat is ook het mooie van de serie, iedereen failed af en toe best hard
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 13:26
Verwijderd
Citaat:
volgens mij wist sansa zelf niet zeker of ze nog hulp zou krijgen. Goed punt, misschien vertrouwt ze jon als bastaard niet 100%

Jon en davos waren idd lekker dom bezig, dat is ook het mooie van de serie, iedereen failed af en toe best hard
Spoiler
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 13:49
Loezzel
Loezzel is offline
Als we zo gaan beginnen... Waarom geen kanonnen op die draken als je ze een schip ziet aanvallen..?
Oud 21-06-2016, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Als we zo gaan beginnen... Waarom geen kanonnen op die draken als je ze een schip ziet aanvallen..?
True, zo kun je elke film ook ongeveer wel doodlullen Maar iedereen lijkt een beetje te verstommen bij de aanblik van draken
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 14:48
Verwijderd
Er komen draken in voor, en zombies, en mensen die uit de dood opstaan, en weetikwatvoorshit allemaal, en jullie hebben het over in een rechte lijn rennen en waarom die draken niet gewoon worden neergeknald.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 15:07
Verwijderd
Citaat:
Er komen draken in voor, en zombies, en mensen die uit de dood opstaan, en weetikwatvoorshit allemaal, en jullie hebben het over in een rechte lijn rennen en waarom die draken niet gewoon worden neergeknald.
Op zich niet onlogisch toch, er is fantasy maar je wilt je alsnog wel gewoon kunnen identificeren met de beslissingen van de karakters. Als die totaal onlogische dingen gaan doen is het niet leuk, tenzij dat sowieso al een characterflaw van diegene was. Van Ramsey snap ik het op zich nog wel, die houdt gewoon van langzaam martelen dus zou sowieso niet voor de quick kill gaan.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 15:13
Verwijderd
Nou ja, als ik Jon was zou ik ook alles op alles zetten om mijn broertje te redden. Dan kun je nog zo voorbereid zijn, hier was hij echt niet op bedacht. En betreft dat zigzaggen - ik zou ook die tegenwoordigheid van geest niet hebben Net een tijd gevangen gezeten bij de grootste freak die er rondloopt, eindelijk je familie weer zien, er op voorbereid zijn dat je dood gaat en dan toch de mogelijkheid krijgen om naar je broer te gaan. Verstand op nul en gaan, zou ik ook doen
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Nou ja, als ik Jon was zou ik ook alles op alles zetten om mijn broertje te redden. Dan kun je nog zo voorbereid zijn, hier was hij echt niet op bedacht. En betreft dat zigzaggen - ik zou ook die tegenwoordigheid van geest niet hebben Net een tijd gevangen gezeten bij de grootste freak die er rondloopt, eindelijk je familie weer zien, er op voorbereid zijn dat je dood gaat en dan toch de mogelijkheid krijgen om naar je broer te gaan. Verstand op nul en gaan, zou ik ook doen
Nee, niet mee eens, Sansa had hem er al op voorbereid dat hij Rickon nooit levend zou kunnen redden dus dat hij hem nu al als dood moest beschouwen.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 15:51
Carn
Carn is offline
Citaat:
Spoiler
Domheid zit in de Stark-genen.
Oud 21-06-2016, 15:51
Verwijderd
Dat Sansa dat vantevoren had gezegd, wil imho niet zeggen dat hij dat dan ook accepteert. Het weten is één ding, daar naar handelen en je broertje maar gewoon dood laten gaan terwijl jij niks doet is heel iets anders als je het mij vraagt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-06-2016, 16:03
Verwijderd
Citaat:
Dat Sansa dat vantevoren had gezegd, wil imho niet zeggen dat hij dat dan ook accepteert. Het weten is één ding, daar naar handelen en je broertje maar gewoon dood laten gaan terwijl jij niks doet is heel iets anders als je het mij vraagt.
Tja, Jon was natuurlijk altijd al een beetje zwak met emoties vs. overlevingsinstinct, met het hele Ygritte gebeuren..
Met citaat reageren
Oud 21-06-2016, 18:03
Carn
Carn is offline
Oud 22-06-2016, 08:48
capibara
capibara is offline
Puike battles!
Oud 22-06-2016, 16:31
Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dat punt probeerde ik ook te maken
Oud 22-06-2016, 19:27
Verwijderd
wat heeft Ramsay en leuke kop alssie niet de freak uit hangt.

Citaat:
Dat punt probeerde ik ook te maken
Oh
Met citaat reageren
Oud 23-06-2016, 03:12
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Logisch toch?

Als je basis shit niet geloofwaardig houdt is de rest ook verneukt.
Oud 23-06-2016, 04:40
Verwijderd
Citaat:
wat heeft Ramsay en leuke kop alssie niet de freak uit hangt.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2016, 11:14
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Rickon is al sinds kind zijn op de vlucht ( of gevangen ) en heeft nooit training gehad als het gaat om zelfverdediging, van alle stark kinderen is hij zeg maar de meest onervaren. Het is dus niet zo vreemd dat hij geen kennis had van de zigzag methode om de pijlen te ontwijken. En dat Jon tagaryan, stark, het overleeft of niet geraakt word lijkt me niet zo heel vreemd, volgens mij overleven er nog ruim 400 mensen de battle of the bastards.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2016, 12:48
Carn
Carn is offline

heel die special(s?) is de moeite, red nose day
Oud 23-06-2016, 21:10
WolterB
WolterB is offline
Prima aflevering
Oud 27-06-2016, 19:12
Ieke
Ieke is offline
Het is duidelijk naar een laatste seizoen aan het toe werken. Zoveel leven er niet meer ondertussen.
Oud 27-06-2016, 21:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoorde van mijn lief, die wel enthousiast is over deze serie, dat ze de laatste 13 afleveringen gaan splitsen in 2 seizoenen.
Oud 27-06-2016, 21:46
Carn
Carn is offline
Twee seizoenen met minder maar iets langere afleveringen lijkt me niet een gek idee, meer tijd voor de post-productie.
Oud 27-06-2016, 23:20
Verwijderd
Zijn ze langer ja?
Met citaat reageren
Oud 27-06-2016, 23:37
Carn
Carn is offline
Ik vind van wel.
Oud 27-06-2016, 23:38
Verwijderd
Dan zij het zo
Met citaat reageren
Oud 28-06-2016, 00:01
Macrador
Macrador is offline
"King's landing"
Oud 28-06-2016, 00:17
Carn
Carn is offline
Varys heeft de Westeros hyperloop ook al ontdekt.
Oud 28-06-2016, 00:27
Verwijderd
lol idd
Met citaat reageren
Oud 28-06-2016, 15:59
Carn
Carn is offline
http://deadline.com/2016/06/game-of-...bo-1201780242/

Citaat:
It’s two more seasons we’re talking about. From pretty close to the beginning, we talked about doing this in 70-75 hours, and that’s what we’ll end up with. Call it 73 for now.
Dus nog +-13 uur te gaan ;o (zal men vast wel naar boven afronden)
Oud 28-06-2016, 16:00
Carn
Carn is offline
http://www.theverge.com/2016/6/28/12...les-time-warps gheghe
Oud 29-06-2016, 09:15
Carn
Carn is offline

Oud 29-06-2016, 11:13
capibara
capibara is offline
https://i.imgur.com/UE0cMkl.gifv
Oud 29-06-2016, 11:16