Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-07-2016, 19:50
Tycho25
Tycho25 is offline
Het meisje dat ik leuk vind, vindt mij totaal niet leuk, dat vind ik al best k*t, maar was dat het maar alleen....
Ik vind haar nog steeds leuk, en het wordt alleen maar erger, ik droomde vannacht over haar! Ik zei sorry, ze moest huilen, ik ging naar haar toe, we kusten, en wow wacht ff, toen werd ik wakker, ik wou toch niet meer verliefd zijn? Ik was toch klaar met die pijn? Maar ik ontkwam er dus niet aan, ik weet ook dat ik het totaal vern**kd heb, ze heeft me geblokkeerd, ik heb geen kans meer, maar ik blijf haar leuk vinden, terwijl ik het zelf niet wil....
Iemand tips
Vooral zou het handig zijn als iemand een antwoord heeft op deze vragen
- kan ik mijn gevoelens onderdrukken?
- kan ik er voor zorgen dat ze me toch nog leuk gaat vinden?
- moet ik mijn gevoelens hun gang laten gaan?

Alvast bedankt...
Oh ja, ik ben echt heel erg verdrietig en boos op mezelf dus sorry dat ik soms een beet boos kan reageren en mijn taalgebruik niet heel netjes is
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-07-2016, 20:00
bloodyb
bloodyb is offline
Boos en verdrietig zijn hoort er bij als je verliefd op iemand bent maar de ander niet op jou. Ga dingen doen die jij leuk vindt, dat leidt een beetje af. En je kunt weinig doen om er voor te zorgen dat zij jou leuk gaat vinden, ga daar dus geen moeite voor doen. Na een tijdje zal het wel minder worden.
Oud 05-07-2016, 20:07
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Boos en verdrietig zijn hoort er bij als je verliefd op iemand bent maar de ander niet op jou. Ga dingen doen die jij leuk vindt, dat leidt een beetje af. En je kunt weinig doen om er voor te zorgen dat zij jou leuk gaat vinden, ga daar dus geen moeite voor doen. Na een tijdje zal het wel minder worden.
Dit idd. Focus je ergens anders op. Andere leuke dingen. Na een tijdje zul je merken dat het verdriet minder zal worden .
Oud 05-07-2016, 20:30
Tycho25
Tycho25 is offline
Citaat:
Ja dat is ook wat ik probeer, ik ging vanavond even voetballen met vrienden van me, maar soms kwam ze ineens weer in mn gedachten, alsof ik haar niet mag vergeten ofzo, dit had ik vanmiddag ook al eerder tijdens het fifa spelen... ik hoop dan maar dat dit geleidelijk af neemt.

Hoop dat ik haar donderdag niet zie (maar kans is groot) ik moet dan naar school en daar zie ik haar heel vaak
Met citaat reageren
Oud 05-07-2016, 20:41
Elin3
Elin3 is offline
Het is niet zo heel erg om soms aan haar te denken, dat gebeurt nu eenmaal. Hoe je daarmee om gaat kan je gevoel wel sterk beïnvloeden. Laat je je meevoeren in prettige dagdromen over haar, of weet je jezelf al snel weer af te leiden van het onderwerp?
Oud 05-07-2016, 21:10
Tycho25
Tycho25 is offline
Citaat:
Het is niet zo heel erg om soms aan haar te denken, dat gebeurt nu eenmaal. Hoe je daarmee om gaat kan je gevoel wel sterk beïnvloeden. Laat je je meevoeren in prettige dagdromen over haar, of weet je jezelf al snel weer af te leiden van het onderwerp?
Dat verschilt, soms denk ik wel 10 minuten aan haar soms 10 seconden, alleen begin ik me alleen maar slechter te voelen...
Met citaat reageren
Oud 06-07-2016, 00:18
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Dat verschilt, soms denk ik wel 10 minuten aan haar soms 10 seconden, alleen begin ik me alleen maar slechter te voelen...
http://48laws-of-power.blogspot.com/...nnot-have.html
Oud 06-07-2016, 11:32
Tycho25
Tycho25 is offline
Sorry maar dit begrijp ik niet helemaal
Met citaat reageren
Oud 07-07-2016, 21:56
Anonymous John
Anonymous John is offline
Gewoon minachting voor haar voelen (zo van "haar verlies") en verder gaan met je leven.
Oud 10-07-2016, 14:37
Tycho25
Tycho25 is offline
Oké, ik heb weer een compleet nieuwe wending aan het verhaal, en dus ook weer nieuwe tips nodig! Ik had haar dus al wel aardig uit mijn hoofd gezet, start ik vanochtend mijn tablet op. Staat er een reactie van dat meisje, op een bericht van meer dan 1 week terug. We hebben even heel snel gechat maar erg gezellig was dit niet, ze kwam een beetje boos over, nu vraag ik haar dus weer wat, en ze leest dit ook, maar ze stopt weer met reageren... wat moet ik hier nu mee?!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2016, 18:27
Elin3
Elin3 is offline
Verder gaan met haar uit je hoofd zetten. Als zo'n kort gesprek al tot ruzie leidt en ze verder ook zo weinig interesse toont lijkt me,dat geen meid om voor te vechten
Oud 10-07-2016, 19:14
Tycho25
Tycho25 is offline
Citaat:
Verder gaan met haar uit je hoofd zetten. Als zo'n kort gesprek al tot ruzie leidt en ze verder ook zo weinig interesse toont lijkt me,dat geen meid om voor te vechten
Dan ga ik dat doen! bedankt
Met citaat reageren
Oud 22-07-2016, 15:45
Tycho25
Tycho25 is offline
Ik heb geen idee of jullie hier iets aan hebben, maar ik heb haar uit mijn hoofd gezet, nu heb ik vanochtend een berichtje gekregen van een ander meisje dat ze me leuk vond, alles gaat dus nu een stuk beter met me
Met citaat reageren
Oud 22-07-2016, 23:41
didi3
didi3 is offline
Mooi man , ik had hetzelfde probleem als jij had. Oplossing: ben haar gaan haten en het werkte
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 02:51
Tycho25
Tycho25 is offline
Citaat:
Mooi man , ik had hetzelfde probleem als jij had. Oplossing: ben haar gaan haten en het werkte
Ja precies dat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten