Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Hoop dat ik haar donderdag niet zie (maar kans is groot) ik moet dan naar school en daar zie ik haar heel vaak |
![]() |
|
Het is niet zo heel erg om soms aan haar te denken, dat gebeurt nu eenmaal. Hoe je daarmee om gaat kan je gevoel wel sterk beïnvloeden. Laat je je meevoeren in prettige dagdromen over haar, of weet je jezelf al snel weer af te leiden van het onderwerp?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
Oké, ik heb weer een compleet nieuwe wending aan het verhaal, en dus ook weer nieuwe tips nodig! Ik had haar dus al wel aardig uit mijn hoofd gezet, start ik vanochtend mijn tablet op. Staat er een reactie van dat meisje, op een bericht van meer dan 1 week terug. We hebben even heel snel gechat maar erg gezellig was dit niet, ze kwam een beetje boos over, nu vraag ik haar dus weer wat, en ze leest dit ook, maar ze stopt weer met reageren... wat moet ik hier nu mee?!
|
![]() |
|
Verder gaan met haar uit je hoofd zetten. Als zo'n kort gesprek al tot ruzie leidt en ze verder ook zo weinig interesse toont lijkt me,dat geen meid om voor te vechten
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Onderzoek zelfbeeld eindwerk: Help me alstublieft!! Dede | 0 | 25-02-2017 08:47 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |