Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2016, 21:42
Jongen13jaar
Jongen13jaar is offline
Ik heb net een uur gedaan over een heel verhaal schrijven en toen wou ik hem posten en toen deed me kut internet het niet dus nu ben ik dat hele bericht kwij, dus ik ga alles nu weer opnieuw schrijven... fml.

We zijn op donderdag naar phantasialand geweest met alle eersteklassers, en ik was op het einde helemaal uitgeput en beetje misselijk dus ben ik gwn boven in de bus vooraan bij het raam gaan zitten zodat ik niet nog misselijk werd. De klas waar ik in zit zat beneden in de bus en ik ken niet veel mensen omdat ik er pas een jaar woon, dus ik zat bij allemaal mensen die ik niet kende.
Maar ongeveer toen we 15 minuten in de bus zaten vroegen 2 jongens achter me hoe ik heete en of ik een meisje leuk vond die een paar rijen achter me zat, ze zag er wel leuk uit en is vgm ook aardig. Die jongens kwamen op het idee om mij het nummer te geven van hunzelf en te doen alsof ze dat meisje waren. Dus ik heb bijna 2 dagen met hun gepraat totdat ik erachter kwam en daar schaam ik me dood om... nja, ik had wel haar insta gekregen van hun dus toen ik erachter kwam dat die jongens me aan het pranken waren heb ik haar gelijk een bericht op insta gestuurd en gezegd dat die jongens dat gedaan hadden. Maar het is vakantie dus ik zie haar niet op school want we gaan natuurlijk niet naar school in de vakantie, oja bijna vergeten die jongens hadden gezegd dat ze me leuk vind dus daar ging ik vanuit, want ze keek me wel paar keer aan in de bus en bij fietsenstalling fietste ze snel langs me toen ze me zag en keek ze me aan. Dus ja ik wilda haar wel wat beter leren kennen dus vroeg ik of ze zin had om een keer de stad in te gaan, of ik ben heel dom geweest daar of ze vond me gen niet leuk, ze zei nee dus ik vroeg of het wel waar was of ze me leuk vond ze zei dat het niet waar was. Maar ik weet niet of ze dat nou meent of dat ze gwn verlegen is ofzo. Ik kan nu niet meer niet aan haar denken ik denk de hele tijd aan haar enik krijg kriebels in mijn buik, ik eet nu ook veel minder en slaap slecht.

Laatst gewijzigd op 23-07-2016 om 21:53.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-07-2016, 22:03
Jongen13jaar
Jongen13jaar is offline
ze had de dag dat we in de bus zaten ook een foto op insta gezet waar onderstond:
I fell in love with you
I don't know why
I don't know how
I just did

Met wat emojis erbij, ik weet niet of dat voor mij bedoeld was of voor iemand anders want ze had me niet getagd, maar ze volgde me ook nog niet dus misschien kon ze niet taggen if durfde ze dat niet?
Ze had ook al een vriend die ze altijd op elke foto op haar lippen tagde en hij stond in haar bio, maar nu staat hij niet meer in haar bio en tagt ze hem ook niet op haar lippen meer dus ik denk dat het uit is tussen hun? Ik weet exht niet wat ik mort doen, ben bang dat als i het probreer dat ze dan gaat rodellen enzo en dan sta ik voor gek, moet ik wachten tot na de vakantie en dan hopen dat ik haar een keer zie, en haar dan goed in haar ogen aankijken en lachen om het duidelijk te maken dat ik haar leuk vind en hopen dat ze mij ook leuk vind? Ik heb haar ook alleen maar in de bus gezien en bij fietsenstalling voor de rest niet (behalve op insta dan)
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 22:25
Jongen13jaar
Jongen13jaar is offline
Vgm heeft haar vriendje het uitgemaakt ofzo, moet ik vragen wat er gebeurd is en zeggen dat ik het kut voor haar vind?
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 22:30
Elin3
Elin3 is offline
Als je haar regelmatig spreekt kan dat, anders komt dat misschien wat vreemd over.
Oud 23-07-2016, 22:32
Jongen13jaar
Jongen13jaar is offline
Citaat:
Als je haar regelmatig spreekt kan dat, anders komt dat misschien wat vreemd over.
Ik ken haar nog niet echt goed maar ik ben nu best wel nieuwsgierig wat er gebeurd is, ik heb het gevraagd...
Met citaat reageren
Oud 23-07-2016, 22:36
Jongen13jaar
Jongen13jaar is offline
Is hwt een idee om haar gwn te vertellen hoe ik over haar voel? Of is dat raar?
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 05:47
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is hwt een idee om haar gwn te vertellen hoe ik over haar voel? Of is dat raar?
Niet doen! Je kent haar amper en het is net uit tussen haar en haar ex. Geen goed moment om je gevoelens te uiten. Leer haar eerst eens beter kennen en spreek bijvoorbeeld af om samen wat leuks te doen. Dan komt het praten over gevoelens vanzelf wel!
Oud 24-07-2016, 06:46
Jongen13jaar
Jongen13jaar is offline
Citaat:
Niet doen! Je kent haar amper en het is net uit tussen haar en haar ex. Geen goed moment om je gevoelens te uiten. Leer haar eerst eens beter kennen en spreek bijvoorbeeld af om samen wat leuks te doen. Dan komt het praten over gevoelens vanzelf wel!
Afspreken had ik geprobreerd maar daar zei ze nee op
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 07:09
Jongen13jaar
Jongen13jaar is offline
Ik denk dat ik het maar even laat en over paar welken of maand weer probreer met haar te chatten? Of als we op school zijn en ik zie haar en zij mij ook kijken hoe se zich gedraagd en als ze alleen is misschien praten? Is dat een idee?
Ik weet ook niet or ze me wel leuk vind, ze zei dat ze me niet leuk vind op insta maar dat kwam misschien omdat ze verlegen is? Of omdat het ney uit was met haar ex? En wat bedoeld ze met: niks is voor altijd(huil smileys)
Haar vriendinnen vragen wat er is maar ze wilt her er in dm over hebben, ik denk dat het over haar ex gaat?

Laatst gewijzigd op 24-07-2016 om 07:15.
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 08:01
Elin3
Elin3 is offline
Niks is voor altijd slaat waarschijnlijk op het feit dat het net uit is met haar ex, mogelijk had ze er op gerekend dat dat voor altijd zou zijn.
Niet gek ook dat ze zegt dat ze jou niet leuk vindt, ze heeft nog liefdesverdriet over haar ex.

Wat ruimte en afstand zou inderdaad goed zijn. Nu is ze toch nog niet toe aan een nieuwe relatie.
Oud 24-07-2016, 08:03
Jongen13jaar
Jongen13jaar is offline
Citaat:
Niks is voor altijd slaat waarschijnlijk op het feit dat het net uit is met haar ex, mogelijk had ze er op gerekend dat dat voor altijd zou zijn.
Niet gek ook dat ze zegt dat ze jou niet leuk vindt, ze heeft nog liefdesverdriet over haar ex.

Wat ruimte en afstand zou inderdaad goed zijn. Nu is ze toch nog niet toe aan een nieuwe relatie.
Bedankt voor de hulp,
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 10:40
Jongen13jaar
Jongen13jaar is offline
Ik ben er net achter gekomen dat als je iets op insta stuurt en dan op verzenden ongedaan maken dan verwijderd hij hem alleen mar voor jezelf en niet voor de ander, ik had net voordat ik erachter kwam dat ik de hele tijd met die jobgens zat te appen op insta een lang berocht gestuurd over hoe ik me voelde, blabla hou van je blabla
Dat bericht had ik verwijderd en ging er vanuit dat ze die ook niet gezien had, maar die was dus alleen verwijderd voor mezelf, en ik had ook nog een paar andere berichten die ik later naar haar gestuurd had verwijderd waarvan ik dacht dat ze dom waren, maar dat heeft ze dus allemaal gelezen, ik haar net fijne vakantie gewenst en zij mij ook, wish me luck 😁
Met citaat reageren
Oud 24-07-2016, 15:10
Tycho25
Tycho25 is offline
Citaat:
ze had de dag dat we in de bus zaten ook een foto op insta gezet waar onderstond:
I fell in love with you
I don't know why
I don't know how
I just did
Als ik dit lees denk ik dat het voor haar (ex)vriend bedoeld was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten