Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat ik het maar even laat en over paar welken of maand weer probreer met haar te chatten? Of als we op school zijn en ik zie haar en zij mij ook kijken hoe se zich gedraagd en als ze alleen is misschien praten? Is dat een idee?
Ik weet ook niet or ze me wel leuk vind, ze zei dat ze me niet leuk vind op insta maar dat kwam misschien omdat ze verlegen is? Of omdat het ney uit was met haar ex? En wat bedoeld ze met: niks is voor altijd(huil smileys) Haar vriendinnen vragen wat er is maar ze wilt her er in dm over hebben, ik denk dat het over haar ex gaat? Laatst gewijzigd op 24-07-2016 om 07:15. |
![]() |
|
Niks is voor altijd slaat waarschijnlijk op het feit dat het net uit is met haar ex, mogelijk had ze er op gerekend dat dat voor altijd zou zijn.
Niet gek ook dat ze zegt dat ze jou niet leuk vindt, ze heeft nog liefdesverdriet over haar ex. Wat ruimte en afstand zou inderdaad goed zijn. Nu is ze toch nog niet toe aan een nieuwe relatie.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik ben er net achter gekomen dat als je iets op insta stuurt en dan op verzenden ongedaan maken dan verwijderd hij hem alleen mar voor jezelf en niet voor de ander, ik had net voordat ik erachter kwam dat ik de hele tijd met die jobgens zat te appen op insta een lang berocht gestuurd over hoe ik me voelde, blabla hou van je blabla
Dat bericht had ik verwijderd en ging er vanuit dat ze die ook niet gezien had, maar die was dus alleen verwijderd voor mezelf, en ik had ook nog een paar andere berichten die ik later naar haar gestuurd had verwijderd waarvan ik dacht dat ze dom waren, maar dat heeft ze dus allemaal gelezen, ik haar net fijne vakantie gewenst en zij mij ook, wish me luck 😁 |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen bartwelten | 53 | 14-08-2011 11:56 | |
Liefde & Relatie |
wat moet ik doen? lilian123456789 | 6 | 13-01-2010 16:14 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik hier mee? anoniem93 | 13 | 06-04-2009 17:19 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? P750K | 17 | 16-04-2007 14:33 | |
Liefde & Relatie |
Help wat moet ik doen?? Me Lerares Smst me terug!! Hopeloos Verlieft Bi_Anoniem | 11 | 13-12-2004 11:28 | |
Liefde & Relatie |
Wat moet ik doen? (heel verhaal sorry toch bedankt als je het lezen wilt) HipHopSter | 9 | 17-10-2003 12:24 |