Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
ik heb It, the shining, the shawshank redemption, carrie,needful things en the green mile gezien en apt pupil ga ik nu juist kijken, want ik heb die van de bib gehuurd, ik ga mijn top maken
1. It(wel overdreven eng) 2. The Shining 3. the green mile 4. Carrie 5. The shawshank redemption 6. Needful Things(alhoewel hij ook goed is) Wij hebben alle video's buiten thinner van de bib geleend, dus daarom zijn we echte fans van Stephen King, mijn zus vooral. |
![]() |
|
![]() |
1. The Langoliers...alleen jammer van de computerbeestjes
2. The shawshank redemption 3. The storm of the century 4. The Green mile
|
Verwijderd
|
The Stand is iig wel z'n beste boek, dus ik gok dat ik de verfilming, als ik 'm gezien zou hebben, het beste zou vinden
![]() Maar van wat ik gezien heb van hem (en dat is niet bijster veel, ik hou het liever bij de boeken) vond ik The Shining nog het beste. IT eindigde zo debiel, kreeg meteen een hekel aan de hele film :/ |
![]() |
||
Citaat:
|
IT! Jezus, wat was dat een superenge film! Ik zag 'm toen ik 10 was en ik deed het in mijn broek! Durfde een hele week niet in bad en was bang op de plee, bang dat IT door de rioolleiding zou komen!
![]() ![]() ![]() De scène die me nog het meeste bijstaat is als die jongens in dat fotoboek kijken en de foto's dan langzaam gaan bewegen en je Pennywise aan een lantaarnpaal ziet (brrr!): ![]() Ripper
|
Ik vond IT eerlijk gezegd geen hol aan, ook niet overdreven eng ofzo, maar dat zal wel aan mij liggen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dat is wel waar, ik had ook eerst het boek gelezen en het is veeeeeeeeeel enger dan de film, de film is dan echt niets waard, The shining heb ik ook gelezen maar de film nog niet gezien, blijkbaar zou ik het beter bij het boek laten ![]()
|
Oké ik weet niks van Stephen King, heb wel al gehoord dat z'n boeken goed zijn, maar nu moet ik toch eventje een domme vraag stellen waar ik toch al een eindje mee zit
![]() ![]() ![]() xxx Faith ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() maar effe mijn top 3 films van steven king 1 the green mile 2 the stand 3 rose red ja kheb niet zoveel van hem gezien, maar komt goed |
![]() |
|
The Shawshank Redemption, Carrie, The Shining, The Dead Zone (ben ik de enige die deze gezien heeft? Is met o.a. Christopher Walken en Martin Sheen), Stand by Me, Misery, en Dolores Claiborne zijn de beste die ik gezien heb.
The Stand, It en Christine moet ik nog zien....
Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 21:28. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Stephen King's ROSE RED is matig tot slecht. STORM OF THE CENTURY was beter.
Binnenkort een recensie van ROSE RED op www.horrorcypher.nl
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De Marathon/The Long Walk van Stephen King Retinite | 15 | 24-01-2007 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Stephen King Carn | 52 | 27-10-2006 17:34 | |
Muziek |
Demons & Wizards - Touched by the Crimson King [NIEUW ALBUM] Verwijderd | 14 | 12-05-2005 15:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Stephen King BelleRosé | 5 | 28-04-2004 11:58 | |
Verhalen & Gedichten |
Stephen King x Liene | 0 | 11-03-2004 16:27 | |
Verhalen & Gedichten |
Recensie Desperation (Stephen King) wilco984 | 0 | 30-03-2003 22:18 |