Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-10-2016, 22:29
Abby.
Abby. is offline
Carn en ik komen binnenkort een weekendje naar Leuven Nog tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-10-2016, 22:40
Macrador
Macrador is offline
Fiere Margriet (overgenomen door een nederlandse en haar vriend die alle twee bierliefhebbers zijn) en cafe Belge voor speciaalbier, The Capital valt vaak tegen vind ik (bier bestellen met een nummer kom nou) maar kan je proberen, New Holy Cow voor Indisch eten, Diestsestraat en Bondgenotenlaan voor shoppen, lekker ijs bij Decadentia of 't Galletje, Onan of De mok voor goeie koffie, langs Jeroen Meus zijn studio/keuken.
Oud 01-10-2016, 22:42
Abby.
Abby. is offline
Oh ja, Decadentia weet ik nog Thanks!
Met citaat reageren
Oud 01-10-2016, 22:46
Macrador
Macrador is offline
Zoek je ook iets specifiek?
Oud 01-10-2016, 22:50
Abby.
Abby. is offline
Neu, nou ja, tenzij je nog een SUPERleuke activiteit weet ofzo... Maar we hebben even impulsief een weekendje geboekt voor in oktober. Oh ja, weet je of er op zondag een beetje leven is in de stad?
Met citaat reageren
Oud 01-10-2016, 22:52
Macrador
Macrador is offline
In het weekend zijn alle studenten weg en dan stromen ze zondag weer binnen.
Oud 02-10-2016, 11:47
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Fiere Margriet (overgenomen door een nederlandse en haar vriend die alle twee bierliefhebbers zijn) en cafe Belge voor speciaalbier, The Capital valt vaak tegen vind ik (bier bestellen met een nummer kom nou) maar kan je proberen, New Holy Cow voor Indisch eten, Diestsestraat en Bondgenotenlaan voor shoppen, lekker ijs bij Decadentia of 't Galletje, Onan of De mok voor goeie koffie, langs Jeroen Meus zijn studio/keuken.
Is de Fiere Margriet overgenomen? Vorige uitbater was via m'n vorige werkgever verzekerd, heb dat na die grote brand nog mee geregeld.

Café Belge aanrader inderdaad, kom ik zeer graag.

Zondag is er echt weinig te doen in Leuven vind ik persoonlijk, maar mits goed weer kan je wel Groot en Klein Begijnhof bezoeken met een wandeling en evt Kruidtuin etc.

En voor de rest wat kleine Belg zei.
Oud 02-10-2016, 11:49
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Is de Fiere Margriet overgenomen? Vorige uitbater was via m'n vorige werkgever verzekerd, heb dat na die grote brand nog mee geregeld.

Café Belge aanrader inderdaad, kom ik zeer graag.

Zondag is er echt weinig te doen in Leuven vind ik persoonlijk, maar mits goed weer kan je wel Groot en Klein Begijnhof bezoeken met een wandeling en evt Kruidtuin etc.

En voor de rest wat kleine Belg zei.
Ah ja, ik heb beide begijnhofjes al meer dan eens gezien, maar toch altijd wel weer even leuk om overheen te lopen wmb En ik zag dat de Werf nog bestaat!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 11:59
Methuselah
Methuselah is offline
Yes, nog steeds! Altijd goed voor 'n lekkere chocomelk.

Eventueel Park van Arenberg, of Park van de Abdij van Heverlee? Niet dat in dat laatste veel te zien valt...
Oud 02-10-2016, 12:26
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
Yes, nog steeds! Altijd goed voor 'n lekkere chocomelk.

Eventueel Park van Arenberg, of Park van de Abdij van Heverlee? Niet dat in dat laatste veel te zien valt...
Thanks! Beide ken ik nog niet!
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 12:46
Macrador
Macrador is offline
Weet dat je graag sushi eet, maar durf je niks echt aan te raden. Zou zeggen kijk eens wat er in de muntstraat zit.
Oud 02-10-2016, 12:53
Methuselah
Methuselah is offline
De Sushi in de Parijsstraat is de beste van ze allemaal!

En die in de Tiensestraat, de nieuwe, is ook best goed naar't schijnt. Maar persoonlijk vind ik die in de Parijsstraat de beste.
Oud 02-10-2016, 12:53
Abby.
Abby. is offline
Haha, nou, het stomme is, dat het enige dat te boeken was, een hotelarrangement inclusief driegangendiner was Dus daar maken we vast wel gebruik van, en dan gaan we gewoon nog een keertje bij de Werf eten ofzo. Sushi eten we wel een keer in Tiel
Met citaat reageren
Oud 02-10-2016, 13:07
Macrador
Macrador is offline
Citaat:
De Sushi in de Parijsstraat is de beste van ze allemaal!

En die in de Tiensestraat, de nieuwe, is ook best goed naar't schijnt. Maar persoonlijk vind ik die in de Parijsstraat de beste.
De enige die ik niet geprobeerd heb dus

Tiensestraat was wel ok niet bijster goed.
Oud 02-10-2016, 21:32
Methuselah
Methuselah is offline
Ook moeilijk binnen te raken als je niet gereserveerd hebt.
Oud 03-10-2016, 01:33
Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Ook moeilijk binnen te raken als je niet gereserveerd hebt.
Hela, hoor jij als Belg niet 'binnen te geraken' te typen?
Reageren

Regels voor berichten