Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik bewaar mijn eieren buiten de koelkast. In de supermarkt staan ze ook niet in de koeling, dus ik zie niet in waarom ik dat wel moet doen. Ben er nog nooit ziek van geworden, dus het zal ook wel meevallen allemaal.
Boter doe ik echt for ever mee, want ik ben maar alleen en gebruik het alleen om de hagelslag op mijn brood te plakken. Als het donkergeel wordt, schraap ik dat bovenste laagje er gewoon af. Dit is mijn tweede kuipje in 3 jaar, geloof ik.
|
Eieren kan je op houdbaarheid testen door te kijken of ze blijven drijven. Als ze zinken zijn ze zeker niet meer goed.
|
![]() |
||
Citaat:
|
Oh nee, gesloten verpakkingen die nog niet over de datum zijn twijfel ik niet aan, ik twijfel altijd als dingen geopend in mijn koelkast staan en ik weet niet hoe lang al. Ik bel ook best vaak mijn moeder om te vragen of het verstandig is om nog iets te eten
![]() ![]()
|
En hoe zit het eigenlijk met diepvriesspul? Ik heb laatst 5 kilo ijs uit de vriezer weggebikt en ontdekte een lamsrack dat al 1 jaar over de datum was. Toch maar weggemikt al was het mijn pijn in mijn hart.
|
Mja, ik neem de datum niet zo serieus als het in de vriezer ligt, ik koop wel eens Valess (prijzige vleesvervangers) en die tyf ik ook in de vriezer, individueel verpakt. Merk het vanzelf als het in de pan/op mijn bord ligt en vreemd ruikt.
Dingen die gemaakt zijn voor de vriezer (patat en kroketten enzo) doe ik wel weg als het over de datum is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik gebruik melk tot het op is of tot het gek ruikt. Geen idee hoe lang dat duurt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Geheim van de Besnorde Kaaskabouters Verwijderd | 4 | 28-01-2003 20:05 |