Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-07-2016, 08:57
Hilmi
Hilmi is offline
Het lijkt alsof dat ze ze niet mogen, maar ik kan me vergissen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-07-2016, 09:04
Axel11
Axel11 is offline
Dat verschilt per dame.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2016, 10:00
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Waarom denk je dat ze je niet mogen?
Oud 12-07-2016, 10:06
Pervect
Pervect is offline
Dit is net als het vragen of meisjes ijsjes lekker vinden. Het is allemaal smaak.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2016, 10:26
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het lijkt alsof dat ze ze niet mogen, maar ik kan me vergissen
Als iemand jou oprecht niet mag, ligt dat aan die persoon of mogelijk aan jouw gedrag. Als iemand "getinte jongens" in het algemeen niet mag, is diegene mogelijk bevooroordeeld, en ziet die persoon jouw alleen maar als onderdeel van die groep en niet als individu.
Oud 12-07-2016, 13:38
Verwijderd
Het zou best kunnen dat ze je om je huidskleur niet willen. Maar er zijn in Nederland en Vlaanderen heus genoeg meisjes die dat geen probleem of juist een plus vinden, dus op zich hoeft het een gelukkig liefdeleven niet in de weg te staan. Tenzij neonazi's echt jouw ding zijn, dat kan wel problemen geven.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2016, 00:39
Anonymous John
Anonymous John is offline
Je bedoelt dat blanke Nederlandse meisjes niet voor getinte jongens gaan? Mocht dat zo zijn, zal het zeker niet vawnege de huidskleur liggen, maar aan andere factoren.
Oud 15-07-2016, 20:14
LEETAHELFQUEST
LEETAHELFQUEST is offline
Citaat:
Dat verschilt per dame.
Als een meisje een jongen leuk vind zal het haar niks uitmaken of hij getint is. Tuurlijk telt het uiterlijk mee voor meisjes maar als je gewoon aardig en lief tegen haar doet zal het haar niks schelen van je huidskleur.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2016, 20:42
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Als een meisje een jongen leuk vind zal het haar niks uitmaken of hij getint is. Tuurlijk telt het uiterlijk mee voor meisjes maar als je gewoon aardig en lief tegen haar doet zal het haar niks schelen van je huidskleur.
Nee. Sommige mensen vallen gewoon niet (of zelden) op mensen met een bepaalde huidskleur. En verder bestaan er ook racistische mensen.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2016, 00:02
Dekaloog
Dekaloog is offline
Mensen zijn best racistisch, en door types als Trump en Wilders voelen ze zich daar ook ondersteund in. Dus het kan zijn dat je daar om veroordeeld wordt. (Of juist gefetisjiseerd, dat meisjes het wel spannend vinden, zo'n getinte jongen die hun ouders zouden afkeuren. Dat is misschien iets leuker, maar in beide gevallen kijkt iemand niet naar wie jij nou echt bent.)

Het kutte aan racisme is dat je er boos van wordt, maar als je die boosheid uit dan vinden mensen dat een bevestiging van hun vooroordelen. Je kunt het wel sturen: als je in nette kleding en met 'n cappuccino in je hand over straat loopt vinden mensen je minder eng dan wanneer je in je joggingbroek een sigaret opsteekt op een straathoek. Dan vinden bevooroordeelde mensen je 'een van de goeie'. Zolang je niks zegt over discriminatie en meelacht met de grapjes, natuurlijk. Je moet zelf weten of je dergelijke vrijheidsbeperking oké vindt. Het maakt je leven comfortabeler dus het is misschien slim om te doen, maar het is wel krom.

Schrale troost: de meeste mensen corrigeren hun vooroordelen wel als ze je eenmaal kennen.

Verder zijn er inderdaad gewoon individuele voorkeuren. Sommige mensen vinden blond haar mooi, andere mensen vallen op een getinte huid. Daar valt verder geen peil op te trekken en 't is voor iedereen anders. Maar dat lijkt me niet de reden waarom jij het gevoel hebt dat meisjes je niet mogen.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 08:27
Prada5001
Prada5001 is offline
Ze hebben meestal wel n grote pik 😂
Met citaat reageren
Oud 10-08-2016, 12:00
angellouise_
angellouise_ is offline
Genoeg meiden die juist veel sneller op getinte jongens vallen.. Spreek uit ervaring
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 19:26
Anoniem683
Anoniem683 is offline
Ik denk dat dit geen probleem moet zijn. Ik denk dat ze eerder op iemand getint zullen vallen dan een bleekscheet!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 19:31
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat dit geen probleem moet zijn. Ik denk dat ze eerder op iemand getint zullen vallen dan een bleekscheet!
Dat is natuurlijk onzin. Huidskleur is een kwestie van persoonlijke voorkeur.
Met citaat reageren
Oud 11-08-2016, 20:08
Anonymous John
Anonymous John is offline
Het beste is als je als bleekscheet een getinte lul hebt, dan krijgt het meisje het beste van beide werelden.
Reageren

Regels voor berichten