Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-08-2016, 18:15
Scholier15
Scholier15 is offline
Ik heb hier al eens eerder iets gezegd, over een leuk meisje (die mij heeft afgewezen), en dit maal nog eens.
Normaal vind ik helemaal niet zo snel iemand leuk, maar nu kom ik gewoon toevallig snel achter elkaar twee leuke meiden tegen..

Ik ben pas klaar met mijn vakantiebaantje, en daar werkte ook een meisje, die ik toch wel echt leuk vind. Ik heb zo nu en dan met haar samen moeten werken, en toen hebben we het gewoon best gezellig gehad.
Voor de rest heb ik nu geen contact meer met haar, maar ik weet wel haar volledige naam.
Zou ik haar nu gewoon opzoeken op socialmedia, en gewoon een keer een gesprek beginnen, of is dit heel dom om te doen?

Bedankt alvast.

Ps. We zijn allebei ongeveer even oud, dus dat zou geen probleem kunnen zijn.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-08-2016, 18:23
Elin3
Elin3 is offline
Je kunt haar prima toevoegen op facebook!
Oud 14-08-2016, 18:25
Scholier15
Scholier15 is offline
Dat ga ik zeker doen dan!

Maar uh... Zal ik dan gewoon ''Hey'' zeggen, en vragen wat ze van het vakantiebaantje vond, om een gesprek te beginnen?
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 18:31
Marijn-S
Marijn-S is offline
Kun je gewoon doen denk ik. Ik vindt het zelf ook moeilijk om te beginnen, toch waren er vorige week 2 meisjes op vakantie die zelf heel graag vrienden willen worden en mij van alles vragen.

Laatst gewijzigd op 14-08-2016 om 18:35. Reden: Ik was tekort
Met citaat reageren
Oud 14-08-2016, 22:34
JustInHere97
JustInHere97 is offline
Begin gewoon een simpel gesprek met hey, hoe is het etc. Daarnaast vind ik het slim dat je onderwerpen over het werk wilt gebruiken. In elk geval onderwerpen pakken waar haar interesses bij liggen, mocht je meer willen weten van haar gewoon vragen stellen. Zo toon je interesse in haar en zal ze ook interesse in jou tonen als het goed is.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2016, 02:07
Anonymous John
Anonymous John is offline
Inderdaad simpel beginnen, maar ik zou werkpraat zoveel mogelijk vermijden omdat jullie vakantiebaantjes toch over zijn.
Oud 15-08-2016, 11:31
Dekaloog
Dekaloog is offline
Wel toevoegen, niet aanspreken. Af en toe iets grappigs zeggen in de comments en kijken hoe ze daar op reageert.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2016, 15:48
Scholier15
Scholier15 is offline
(Heb een tijdje geen Wifi gehad, daarom duurt het zo lang)

Ik weet niet precies hoe ik moet vragen of ze een keer zin heeft om wat te gaan doen.
Zal ik gewoon een normaal gesprek beginnen, maar bij het eerste gesprek meteen vragen of het haar leuk lijkt om een keer wat te doen, of zal ik dat pas vragen na een tijdje?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2016, 18:48
Michel01
Michel01 is offline
Citaat:
(Heb een tijdje geen Wifi gehad, daarom duurt het zo lang)

Ik weet niet precies hoe ik moet vragen of ze een keer zin heeft om wat te gaan doen.
Zal ik gewoon een normaal gesprek beginnen, maar bij het eerste gesprek meteen vragen of het haar leuk lijkt om een keer wat te doen, of zal ik dat pas vragen na een tijdje?
Vraag het na een tijdje, wanneer het gesprek lekker op gang komt, dan weet je meteen of ze interesse heeft of niet
Oud 18-08-2016, 19:28
Scholier15
Scholier15 is offline
Dus gewoon wat met haar praten, en pas na een tijdje vragen of ze wat wil gaan doen?
Met citaat reageren
Oud 18-08-2016, 19:53
Michel01
Michel01 is offline
Citaat:
Dus gewoon wat met haar praten, en pas na een tijdje vragen of ze wat wil gaan doen?
Ja man. Meestal kan je ook na enige tijd zien of ze geïnteresseerd is
Oud 19-08-2016, 00:25
bartus
bartus is offline
Nooit direct zonder iets anders ervoor vragen of ze zin heeft om iets te gaan doen ofzo.
Eerst lekker relaxed gesprekje voeren daar kan je ook al veel uit halen meestal.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten