Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zou zij er een bezwaar tegen hebben dat jij doet wat je wil? Dus reizen, uitgaan en dat soort zaken?
Ik doe zoveel dingen zonder mijn partner, we hebben elk een eigen leven, eigen interesses, en daarin gunnen we elkaar de ruimte. Als zij jou daarin de ruimte niet kan of wil geven, is dat een goed moment om haar los te laten. |
![]() |
|
Je moet binnen een relatie ook de ruimte kunnen hebben om eigen dingen te doen. Heb je die niet, neem je die niet en/of krijg je die niet, dan is de relatie (op dit moment) niet de juiste relatie voor je.
||
Citaat:
Ben wel benieuwd naar de leeftijd van TS. Als je 20 bent en lekker wilt uitgaan, vakantie met vrienden, wereld reis maken, enz. dan snap ik dat wel. Elkaar de ruimte geven is dan heel belangrijk. Ben je 30 en heeft de vriendin duidelijk gemaakt dat ze wil settelen dan zal je dingen moeten opgeven. Het combineren van relatie, kinderen en baan is niet eenvoudig. Natuurlijk moet je nog eigen dingen hebben, hobby's, avondje uit met vrienden. Kan allemaal best. Maar als je in een ver gevorderde relatie met gedeelde verantwoordelijkheden nog weken met je vrienden op vakantie wilt, of uitgaan tot in de vroege uurtjes, dan kan je er beter zo snel mogelijk er een punt achter zetten. Dan heeft die vriendin nog de tijd om er overheen te komen en een serieuze vriend te vinden om iets mee op te bouwen. De TS kan het volgens mij sowieso beter uitmaken. Hij beschouwt zich als "niet huisje-boompje-beestje-type" dat "zijn eigen weg wil volgen". Ga dat dan eerst doen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Langeafstandsrelatie, gay en nog meer shit thatoneboy | 4 | 05-03-2015 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Ik durf het niet meer uitmaken Brizia | 32 | 23-01-2009 08:31 | |
Liefde & Relatie |
liefde of niet? daisy1 | 4 | 03-01-2009 01:24 | |
Liefde & Relatie |
relatiecrisis; weet het echt niet meer groovy | 33 | 06-12-2005 15:13 | |
Liefde & Relatie |
hij gaat op kamers...opeens maakt hij het uit! Audrey | 22 | 30-09-2003 13:00 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken Student | 8 | 25-04-2003 16:52 |