Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
'k Heb al geantwoord, maar ik zag je aan voor iemand anders (Studentje nml, namen lijken nogal veel op elkaar).
Goed; 't is super moeilijk natuurlijk... Probeer er samen over te praten, leg uit dat het jou het beste lijkt even een pauze te nemen van de relatie (dat begreep ik iig uit je vorige post). Leg rustig uit waarom en zorg dat ze je goed begrijpt... Dat is altijd belangrijk wanneer je een relatie netjes wil verbreken, zonder elkaar echt te verliezen; er over praten en elkaar tijd gunnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En ruzies, ik ken het, het gebeurt vaak genoeg maar waarom meestal? Omdat je constant op elkaars lippen zit en dan let je uiteraard op elk detail. Denk even niet dat je haar pijn zal doen, denk even aan jezelf, je wil je gelukkig voelen, dus moet je even denken aan jezelf. Probeer erover te praten met haar, echt waar, dat lucht op! |
![]() |
|
Verwijderd
|
Waar gaan de ruzies meestal over?
Je schrijft dat ze enorm onzeker is en je schrijft ook dat ze zich haar verdere leven met jou voorstelt. Dus de eigenlijke vraag is: hou je nog van haar? Misschien begrijp je haar alleen verkeerd, of reageer je verkeerd op haar als ze onzeker is (en jou misschien bekritiseert). Misschien hoef je haar alleen maar gerust te stellen en worden de ruzies minder? Jij schrijft namelijk zelf ook van "Ik ben bang dat ik nooit meer iemand zal vinden bij wie ik me zo op m'n gemak kan voelen". Ik weet niet hoor, beetje zonde om er dan mee te kappen. Na ja, het blijft jouw beslissing. Sterkte! |
![]() |
|
Ik zou wel dit hele verhaal aan haar vertellen. Dan krijgt ze geen verkeerde indrukken, dan kan ze misschien snappen dat jij je niet zo lekker voelt. Want het allerbelangrijkste in een relatie is met elkaar praten. Door te praten weet je hoe de ander zich moet voelen, weet je wat je kan verbeteren aan je relatie. Natuurlijk zul je haar en jezelf pijn doen, maar wie heeft dit niet als een relatie verbroken wordt?
Het belangrijkste op dit moment is de vraag of je nog wel gelukkig bent in je relatie. Zie JIJ het zitten om je hele leven met haar door te brengen? Als alleen zij het wil, dan zit het niet goed. Je moet dus met haar gaan praten en is er echt geen uitweg meer, dan moet je de knoop doorhakken. Ga dan niet te veel piekeren om hoe het met haar gaat, je moet goed nadenken, je verdriet verwerken en opnieuw beginnen. Maar misschien is het nog veel te vroeg om dit te zeggen. Dus nogmaals: praat met haar, zeg haar precies wat je ons vertelt en kijk dan of het nog nodig is om het uit te maken of niet.... sterkte...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken? Verwijderd | 7 | 12-06-2010 20:32 | |
Liefde & Relatie |
Uitmaken omdat je uitgekeken bent/de verliefdheid weg is Yab-Yum | 107 | 20-01-2006 09:23 | |
Liefde & Relatie |
uitmaken op je verjaardag debotjuh | 51 | 04-06-2004 11:54 | |
Liefde & Relatie |
zelf uitgemaakt, maar toch verdrietig?! anoniem17 | 19 | 31-01-2003 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Zou je t uitmaken vanwege de mening van je vrienden? Toscane | 27 | 03-11-2002 14:34 | |
Liefde & Relatie |
ik hou wel van hem, maartoch wilk t uitmaken lake bodom | 8 | 24-02-2002 18:57 |