Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-07-2002, 11:50
sleepyman
sleepyman is offline
ik ben een totale idool van kim clijsters en daarom wou ik vragen wat jullie van haar speelstijl enzo. vinden en wie je de beste vind, justine henin of clijsters. ik allessinds clijsters, en die zusjes williams zijn veel te goed, wie kan er nog het beste winnen van die twee.
groetjes
sleepyman
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-07-2002, 12:05
PV
PV is offline
kweenie.. ik vind dat Clijsters zo'n arrogante uitstraling heeft, Henin heeft dat niet zo. Ze spelen allebei goed
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 18:12
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Geloof niet dat ze al te veel voor elkaar onderdoen...

't Is beetje jammer dat altijd die kop van Hewitt in beeld moet als Clijsters een mooi punt maakt.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:10
Verwijderd
Citaat:
sleepyman schreef:
ik ben een totale idool van kim clijsters
Zoals je het nu zegt, ben jij de idool van Kim Clijsters. Wat heb jij dat zo'n indruk op haar maakt?
Met citaat reageren
Oud 30-07-2002, 20:35
REIE
REIE is offline
Citaat:
sleepyman schreef:
ik ben een totale idool van kim clijsters
Whoehahahahaha!!! LOL. Zeker omdat jullie allebei Vlaams zijn,

REIE
Oud 31-07-2002, 07:21
sleepyman
sleepyman is offline
Citaat:
PIE schreef:

Zoals je het nu zegt, ben jij de idool van Kim Clijsters. Wat heb jij dat zo'n indruk op haar maakt?
fan fan, sorry
Met citaat reageren
Oud 31-07-2002, 07:23
Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
PV schreef:
kweenie.. ik vind dat Clijsters zo'n arrogante uitstraling heeft, Henin heeft dat niet zo. Ze spelen allebei goed
ik vind net 't omgekeerde, Henin is nogal arrogant volgens mij
Oud 31-07-2002, 11:28
manutdpippo
manutdpippo is offline
Een paar jaar geleden zijn ze allebei naar onze tennisclub gekomen(toen waren ze nog wel nie zo goe als nu),en ze waren allebei heel sympathiek.Kim was misschien iets spontaner,maar dat kwam waarsch omdat Kim Vlaams spreekt eh.Maar Justine was ook heel vriendelijk,toen was ze zelfs nog een beetje verlegen.Justine won toen trouwens na een tie-break.
btw ik vin het helemaaal nie erg da Hewitt zoveel in beeld komt als Clijsters speelt
Oud 31-07-2002, 13:27
vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Ik zie liever Henin spelen ik vind dat zei een mooiere techniek heeft.
Oud 31-07-2002, 15:33
Verwijderd
Citaat:
vreselijke fout schreef:
Ik zie liever Henin spelen ik vind dat zei een mooiere techniek heeft.
Supermooie backhand!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2002, 17:58
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik vind Kim de beste en ik ben ook altijd voor haar. Justine is maar een lelijk mormel
Oud 04-08-2002, 16:21
rozijntje
rozijntje is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:
Ik vind Kim de beste en ik ben ook altijd voor haar. Justine is maar een lelijk mormel
goed gezegd
Oud 05-08-2002, 17:40
Tofke_H
Tofke_H is offline
Justine speelt op dit moment het beste van de 2, maar vorig jaar was Kim de betere, al blijven de verschillen klein. Ik zie het liefste Kim spelen, vermits ik haar spel beter vind, maar nogmaals de verschillen tussen hun beide is klein.
Oud 10-08-2002, 20:07
Stefan17
Stefan17 is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
Henin is nogal arrogant volgens mij
Ze komt misschien soms als dusdanig over omdat ze vrij introvert van aard is en tevens probeert zich wat af te schermen van de media. Clijksters is dan weer heel extrovert, maar ik vermoed dat de meesten beiden best wel sympathiek zouden vinden, mocht men beide speelsters (en dat geldt dan zeker voor Henin) beter kennen.

Laatst gewijzigd op 10-08-2002 om 20:14.
Met citaat reageren
Oud 10-08-2002, 20:10
Stefan17
Stefan17 is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef:

Een - perfect verdedigbare - sportieve voorkeur hoeft m.i. toch geen beledigingen aan het adres van sportieve tegenstanders met zich mee te brengen?

Heb jij jezelf gemaakt misschien?
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 15:38
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Stefan17 schreef:

Een - perfect verdedigbare - sportieve voorkeur hoeft m.i. toch geen beledigingen aan het adres van sportieve tegenstanders met zich mee te brengen?

Heb jij jezelf gemaakt misschien?
Tuurlijk niet, maar als er tennis op TV is, kijk ik liever naar Kim Clijsters dan Justine Henin.
Oud 13-08-2002, 12:35
L-ke
L-ke is offline
Ik zie ze allebei graag spelen maar volgens mij speelt Kim meer op kracht terwijl Justine inderdaad een mooiere techniek heeft. They're both good.
Oud 18-08-2002, 22:42
Alexandros
Alexandros is offline
Citaat:
PV schreef:
Als jij vindt dat Clijsters al een arrogante uitstraling heeft, heb jij Venus en Serena Williams zeker nog niet gezien

Maarja, ik ben wel fan van Kim Clijsters... Haar spel bevalt me wel.. Niet erop los rammen (zoals zussies Williams ), maar ook niet alleen terugvallen op pure taktiek (Hingis bijv.)..

Ik vind Clijsters op zich veel leuker om naar te kijken dan Henin, al heeft Henin wel een mooiere techniek..

Alleen jammer dat Clijsters door een langdurige armblessure zo k*t speelt
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 12:55
PV
PV is offline
Citaat:
aLiZaNdA_mAsTa schreef:
Als jij vindt dat Clijsters al een arrogante uitstraling heeft, heb jij Venus en Serena Williams zeker nog niet gezien
Toevallig wel, dus hou je rolleyes maar bij je Het ging hier om Clijsters <> Henin, niet om de Williams zusjes.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2002, 15:31
Solaire
Solaire is offline
Ik ben een fan van Kim Clijsters, ik vind haar techniek gewoon leuker om naar te kijken.
Reageren

Regels voor berichten