Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Een paar jaar geleden zijn ze allebei naar onze tennisclub gekomen(toen waren ze nog wel nie zo goe als nu),en ze waren allebei heel sympathiek.Kim was misschien iets spontaner,maar dat kwam waarsch omdat Kim Vlaams spreekt eh.Maar Justine was ook heel vriendelijk,toen was ze zelfs nog een beetje verlegen.Justine won toen trouwens na een tie-break.
btw ik vin het helemaaal nie erg da Hewitt zoveel in beeld komt als Clijsters speelt ![]()
|
Justine speelt op dit moment het beste van de 2, maar vorig jaar was Kim de betere, al blijven de verschillen klein. Ik zie het liefste Kim spelen, vermits ik haar spel beter vind, maar nogmaals de verschillen tussen hun beide is klein.
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 10-08-2002 om 20:14. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Een - perfect verdedigbare - sportieve voorkeur hoeft m.i. toch geen beledigingen aan het adres van sportieve tegenstanders met zich mee te brengen? Heb jij jezelf gemaakt misschien? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() Maarja, ik ben wel fan van Kim Clijsters... Haar spel bevalt me wel.. Niet erop los rammen (zoals zussies Williams ![]() Ik vind Clijsters op zich veel leuker om naar te kijken dan Henin, al heeft Henin wel een mooiere techniek.. Alleen jammer dat Clijsters door een langdurige armblessure zo k*t speelt ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[Tennis] Australian Open 2006 tss | 148 | 31-01-2006 23:56 | |
Vrije tijd |
Roland Garros 2004 RayMania | 160 | 09-06-2004 20:41 | |
Vrije tijd |
Masters cup tss | 39 | 17-11-2003 07:57 | |