Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-08-2016, 23:42
drozax
drozax is offline
Ik ken een meisje al aardig lang maar is 4 jaar geleden een beetje uit mijn zicht verdwenen. Nu kwam ik haar laatst weer tegen en hebben toen rustig wat gedronken en gepraat.
Dag daarna stuurde ze me een bericht via facebook en hebben zo aardig wat dagen doorgepraat. Elke keer kwam het erg flitterig over van ons beide en gaf ze me wel wat signalen. Ook vroeg ze later mijn nummer.
Toen dacht ik laat ik haar eens mee uitvragen en hier reageerde ze heel spontaan en positief op. Toen een dag later stuurde ze me een bericht met dat ze even had na gedacht dat ze de verkeerde signalen stuurde en indruk gaf, maar dat ze nog wat wat leuks wou doen.
Ik sprak dus af om volgend weekend naar een pretpark te gaan en daar reageerde ze erg positief op.
Maar toen kwam het gekke ze gaf aan dat ze nagedacht had dat ze verkeerde signalen gaf en me als vriend zag maar nog steeds is ze erg aan het flirten met me en geeft nog steeds die signalen. Waarom zou je dat doen als je weet dat ze de verkeerde indruk geven en waarom geef je aan dat je nog steeds iets wilt doen nadat je die speech gaf?

Ik hoop dat jullie hier iets meer inzicht in hebben dan mij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-08-2016, 23:59
Martijnftw
Martijnftw is offline
Ja als ik dit zo lees dan denk ik twee dingen.

Ze vind je leuk maar weet niet hoe ze het moet zeggen.

Of ze heeft niet echt een vaste vrienden kring en wilt je graag als een vriend hebben om leuke en gekke dingen te doen.

Maar zelfs dan, in het geval dat je haar leuk vindt, is er altijd wel een punt dat ze over een relatie gaat denken.

Dus ik stel voor. Zorg dat ze zich helemaal op haar gemak bij je voelt (dit heeft tijd nodig) en ga dan een serieus vragen wat ze met je wilt.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2016, 02:24
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ze vindt je wel leuk en wil je beter leren kennen, misschien zelfs stiekem kijken of het klikt, maar het betekent voor haar nog niet zo veel. Omdat je nu echt met een 'date' aankwam is ze bang dat ze je valse hoop heeft gegeven. Daar probeert ze nu meer duidelijkheid over te geven.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2016, 14:11
drozax
drozax is offline
Dus jullie denken dat ze me wel leuk vindt maar de schade probeert te beperken mocht het helemaal niks worden? Ik vond het ook zo gek dat ze al een gedachten had terwijl we nog maar 1 week met elkaar spraken en nog niet echt elkaar echt hebben leren kennen.

Maar wat is dan het beste om nu te doen als ik jullie vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 22-08-2016, 22:32
Anonymous John
Anonymous John is offline
Gewoon normaal chill doen en dan steeds twee stappen naar voren en één achteruit.
Oud 26-08-2016, 07:46
drozax
drozax is offline
Oke alles leek goed te gaan en nu zegt ze het uitje naar duinrell af omdat ze te gesloopt is van de training van de hele week (ze traint voor OS in tokyo) dus dat is ook wel weer even balen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2016, 07:54
Elin3
Elin3 is offline
Geef haar wat ruimte, of wanneer je volgende keer voorstelt wat te gaan doen, zorg dat het iets is wat minder intensief is. Een dag pretpark is leuk, maar vraagt ook veel tijd, geld en energie.
Reageren

Regels voor berichten