Misschien is de titel niet heel duidelijk. Dus ik leg hem even uit. Ik vind een meisje heel erg leuk. We appen vaak en zijn een paar keer samen de stad in geweest. Ik begon haar net voor de toets week leuk te vinden. Dus er wqs geen tijd om iets samen te doen. Daarna kregen we vakantie. In de vakantie hebben we 2 keer afgesproken om pokemon go te spelen en een ijsje te halen. Ze zegt dat ze een vriebd van mij leuk vind. Maar die vriend vind haar niet leuk.Ze is echt verachrikkelijk schattig. Ze is wel erg verlegen. (Niet alleen tegen mij maar tegen iedereen)
Een vriend van mij zegt dat ze me best wel leuk vind (dat dacht hij want hij heeft onze apl gelezen) maar de vriend die het meisje leuk vind weet het niet zeker.
In de klassenapp vandaag deed een bitch heel gemeen tegen haar. Toen stuurde ik naar haar dat ****** dr bek moet houden. Ze zei "awh". Volgens 1 van mijn vriendin betekebt dit niks en volgens de anderen betekent dit veel omdat ze erg verlegen is en nooit zulke dingen zegt.

Hoop op goede rwacties (sorry voor spellings fouten, ik heb dyslexie en een hele kleine telefoon en ik typ dit om 03:00 uur omdat ik niet kon slapen omdat ik aan haar denk heel de tijd.