Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-08-2016, 02:02
EzioAuditore
EzioAuditore is offline
Misschien is de titel niet heel duidelijk. Dus ik leg hem even uit. Ik vind een meisje heel erg leuk. We appen vaak en zijn een paar keer samen de stad in geweest. Ik begon haar net voor de toets week leuk te vinden. Dus er wqs geen tijd om iets samen te doen. Daarna kregen we vakantie. In de vakantie hebben we 2 keer afgesproken om pokemon go te spelen en een ijsje te halen. Ze zegt dat ze een vriebd van mij leuk vind. Maar die vriend vind haar niet leuk.Ze is echt verachrikkelijk schattig. Ze is wel erg verlegen. (Niet alleen tegen mij maar tegen iedereen)

Een vriend van mij zegt dat ze me best wel leuk vind (dat dacht hij want hij heeft onze apl gelezen) maar de vriend die het meisje leuk vind weet het niet zeker.

In de klassenapp vandaag deed een bitch heel gemeen tegen haar. Toen stuurde ik naar haar dat ****** dr bek moet houden. Ze zei "awh". Volgens 1 van mijn vriendin betekebt dit niks en volgens de anderen betekent dit veel omdat ze erg verlegen is en nooit zulke dingen zegt. Hoop op goede rwacties (sorry voor spellings fouten, ik heb dyslexie en een hele kleine telefoon en ik typ dit om 03:00 uur omdat ik niet kon slapen omdat ik aan haar denk heel de tijd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-08-2016, 02:03
EzioAuditore
EzioAuditore is offline
De titel moet vind zijn -_- . Sorry ik ben slaap dronken i guess
Met citaat reageren
Oud 29-08-2016, 05:52
bierkoning
bierkoning is offline
Laat het haar weten hoe je je voelt. Vraag het haar persoonlijk wat je voor gaar voelt. Misschien is het wederzijds. Misschien ook niet. Anderen kunnen dat niet weten.

Dan krijg je misschien een beetje duidelijkheid voor jezelf.
Oud 29-08-2016, 14:17
Limbi
Limbi is offline
Het kan zijn dat zij jou leuk vind, maar het kan ook zijn (sorry dat ik het zo zeg) dat ze jou als een goede vriend ziet. Vertel haar gewoon de waarheid, vertel haar dat jij haar leuk vind. Het kan geen kwaad, en dan krijg je alleen maar duidelijkheid over de situatie.

Ik hoop dat ik je hiermee een beetje kan helpen.
Oud 29-08-2016, 23:08
Dekaloog
Dekaloog is offline
Ze heeft toch gezegd dat ze een vriend van jou leuk vindt? Wat vind je daar onduidelijk aan?

Als je haar ook vriendschappelijk goed gezelschap vindt (dat is belangrijk) kun je met haar blijven omgaan. Vaker samen afspreken, leuke dingen doen, misschien raakt ze wel over hem heen. Maar volgens mij heb je voorlopig je antwoord.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2016, 23:42
EzioAuditore
EzioAuditore is offline
Citaat:
Ze heeft toch gezegd dat ze een vriend van jou leuk vindt? Wat vind je daar onduidelijk aan?

Als je haar ook vriendschappelijk goed gezelschap vindt (dat is belangrijk) kun je met haar blijven omgaan. Vaker samen afspreken, leuke dingen doen, misschien raakt ze wel over hem heen. Maar volgens mij heb je voorlopig je antwoord.
Het is onduidelijk omdat ze die vriend heel de vakantie niet heeft gesproken en met mij iederen dag op zijn minst een uur aan het appen is. Terwijl zo voor de vakantie juist veel naar die vriend stuurde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten