Hey,
Ik ben 20 jaar en heb mijn havo niet afgerond (2x blijven zitten en examen niet gehaald). Maar ben gelijk naar een mbo-opleiding gegaan.
Ik zit nu in het 2e jaar van de opleiding Applicatie-ontwikkelaar (3 jarige opleiding). Eerste jaar goed doorgekomen zonder onvoldoendes. Nu ben ik bezig met een stage alleen ik vind het echt best wel saai. 'S ochtends zit ik te kijken naar studies die ik beter wel zou kunnen doen en dus te stoppen met deze en 's middags denk ik weer van "stel je niet zo aan".
Ook heb ik mijn twijfels over de toekomstige stoff die behandeld wordt. Zo ben ik vorig jaar wel over gegaan maar dat was zeker niet zonder plagiaat

(best makkelijk als alles op de computer gebeurt). Dus ik weet niet of ik het wel aan kan. Op stage zit ik 8 uur per dag, zonder muziek achter een computer helemaal alleen. Het ergste is nog dat deze stage een half jaar duurt.
En ik weet nu niet echt meer wat ik wil. En aangezien ik geen "echt" diploma heb en al best wel oud ben voor het MBO, zit ik dus een beetje in de put.