Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-08-2016, 21:50
Xelnos
Xelnos is offline
Ik ben een jongen van 16 en wil graag iets neuken... MAAR ik heb nog geen vriendin, ik wil niks kopen door mijn ouders en niks met eten doen, en twee matrassen heb ik al geprobeerd. Als je iets weet laat het me weten via privébericht pls danku.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2016, 21:54
Dliker
Dliker is offline
Zoek naar een hoer of (volgensmij moet je daar 18 voor zijn). Maak een eigen box-pussy.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2016, 23:15
OurLordAndSavio
OurLordAndSavio is offline
Neem 'n huisdier
Oud 23-08-2016, 08:44
meisjeeee1999
meisjeeee1999 is offline
Citaat:
Zoek naar een hoer of (volgensmij moet je daar 18 voor zijn). Maak een eigen box-pussy.
Ja want een hoer zal waarschijnlijk ook echt om je ID-kaart vragen.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2016, 09:06
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Neem 'n huisdier
Met citaat reageren
Oud 23-08-2016, 09:12
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je iets weet laat het me weten via privébericht pls danku.
Reageren kan prima in het topic, zo hebben anderen ook nog wat aan de reacties
Oud 23-08-2016, 10:39
Dekaloog
Dekaloog is offline
Sekswerkers vragen inderdaad weleens naar je ID als ze 't vermoeden hebben dat je te jong bent, want ze zitten niet te wachten op problemen.

Was er qua neuken niet een of ander trucje met twee sponsjes en iets van olijfolie?
Met citaat reageren
Oud 23-08-2016, 15:33
Verwijderd
Bekertje
2 sponsjes
En een rubberhandschoen.

Doe de sponsjes in het bekertje tegen de zijkanten aan en dan doe je de rubberhandschoen er over heen met de middelvinger in het midden en daar doe je je lul in
Met citaat reageren
Oud 24-08-2016, 10:44
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ja want een hoer zal waarschijnlijk ook echt om je ID-kaart vragen.
Hier spreekt een hoer en ja dat doe ik bij iedereen die zegt dat ie 18 of 19 is of indien ik twijfel, want vaak liegen ze er ook over. Ik heb geen behoefte aan seks met kinderen, mijn collega's ook niet.
Oud 24-08-2016, 21:04
Xelnos
Xelnos is offline
Citaat:
Reageren kan prima in het topic, zo hebben anderen ook nog wat aan de reacties
Ik vind privébericht handiger 😜
Met citaat reageren
Oud 25-08-2016, 00:57
Helpmij123
Helpmij123 is offline
Citaat:
Niks handigs aan bespreek het gewoon hier.

Probeer de stofzuigerslang is, een bloempot met grond erin of een stokbrood met filet american erop!
Met citaat reageren
Oud 25-08-2016, 13:02
meisjeeee1999
meisjeeee1999 is offline
Citaat:
Hier spreekt een hoer en ja dat doe ik bij iedereen die zegt dat ie 18 of 19 is of indien ik twijfel, want vaak liegen ze er ook over. Ik heb geen behoefte aan seks met kinderen, mijn collega's ook niet.
oke hoer
Met citaat reageren
Oud 25-08-2016, 15:06
Verwijderd
Citaat:
oke hoer
Zo hoeft het nou ook weer niet
Met citaat reageren
Oud 25-08-2016, 16:53
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Je kunt je ook abonneren op een topic als je dat wil.
Oud 26-08-2016, 01:12
MisterShy
MisterShy is offline
Laat ze lekker een privé(chat) houden als ze dat willen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2016, 01:19
Anonymous John
Anonymous John is offline
Citaat:
Maar als hoeren hebben jullie toch ook geen behoefte aan 80-jarigen of ander soort ranzige figuren?
Oud 26-08-2016, 07:57
Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Laat ze lekker een privé(chat) houden als ze dat willen.
Wij voelen ons verantwoordelijk voor de veiligheid, en zolang antwoorden in topics gegeven worden weten we wat er speelt. Als alles via PM gaat weten we niet of iemand lastig gevallen wordt, slechte adviezen krijgt of misschien zelfs seksueel geïntimideerd wordt. Seksueel contact leggen via het forum is gezien onze doelgroep verboden, maar buiten de topics om is dat lastiger te handhaven.
Ook is het motto van Scholieren.com "Samen ben je slimmer", wat aansluit bij het idee dat je hier in een topic informatie verzamelt en elkaar ook kunt corrigeren.
Oud 26-08-2016, 11:29
Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Maar als hoeren hebben jullie toch ook geen behoefte aan 80-jarigen of ander soort ranzige figuren?
Bij mij is het puur afhankelijk van gedrag of iemand als klant welkom is, niet van leeftijd of uiterlijk. Als iemand niet al te fris is dan heb ik daar eerder medelijden mee dan problemen. Mijn tactiek is dan om te doen of ik het heel geil vind om samen te douchen, en tada daarna zijn ze weer fris.

Seks met kinderen is strafbaar en vies, dat hoef ik je niet te uit te leggen hoop ik.
Oud 26-08-2016, 21:36
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Zit op je knieen in bed en leg een kussen voor je leg je stijve penis erop en neuk het (wrijf je lul tegen de kussen aan) dit kan je naakt doen of met je jogingsbroek/pyama/onderbroek, dan zet je je penisrichting naar boven toe in je onderbroek. (Een spijkerbroek is niet fijn&#128517
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 20:24
Xelnos
Xelnos is offline
Citaat:
Wij voelen ons verantwoordelijk voor de veiligheid, en zolang antwoorden in topics gegeven worden weten we wat er speelt. Als alles via PM gaat weten we niet of iemand lastig gevallen wordt, slechte adviezen krijgt of misschien zelfs seksueel geïntimideerd wordt. Seksueel contact leggen via het forum is gezien onze doelgroep verboden, maar buiten de topics om is dat lastiger te handhaven.
Ook is het motto van Scholieren.com "Samen ben je slimmer", wat aansluit bij het idee dat je hier in een topic informatie verzamelt en elkaar ook kunt corrigeren.

Nee nee, als ik zoiets krijg op privébericht geef ik dat wel aan, maar dat vind ik voor mijn mening handiger 😁
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 20:49
Verwijderd
Citaat:

Vanwege de duidelijke melding PM (1)? Anders kun je opk abboneren op het topic.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 21:25
Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Nee nee, als ik zoiets krijg op privébericht geef ik dat wel aan, maar dat vind ik voor mijn mening handiger 😁
Houd eens op met zeiken om PM's.

OT: Wat heb je zelf tot nu toe zoal al "geneukt"?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2016, 21:45
Verwijderd
Neem twee sponsen en doe daar een plastic handschoen tussen stop dat in een beker en doe de rand van de handschoen over de beker een je hebt een sekstoy
Met citaat reageren
Oud 31-08-2016, 19:15
Jerthy
Jerthy is offline
Miss is dit wat? http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...nstvagina.html Bij mij werkt het wel maar voelt niet extreem veel lekkerder. Ik kom het lekkerste klaar wanneer ik fantaseer en het steeds uit te stellen als ik bijna kom.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2016, 19:08
Jongen14 Y/O
Jongen14 Y/O is offline
Citaat:
Miss is dit wat? http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/...nstvagina.html Bij mij werkt het wel maar voelt niet extreem veel lekkerder. Ik kom het lekkerste klaar wanneer ik fantaseer en het steeds uit te stellen als ik bijna kom.
Mijn tactiek is beter denk ik en het aller fijnst het voelt echt alsof je iemand neukt
Met citaat reageren
Oud 05-09-2016, 12:46
hanny19
hanny19 is offline
Je moet niet gaan klooien met dingen die daar niet voor gemaakt zijn. Zoals Jerthy al zei kun je beter een goedkope pocketpussy kopen, en 'm laten bezorgen op een afhaalpunt ofzo.

Laatst gewijzigd op 05-09-2016 om 14:32. Reden: Reclame
Met citaat reageren
Oud 06-09-2016, 01:01
Rukkergast
Rukkergast is offline
Liefst een persoon waar je het goed mee meent, of een fleshlight/opblaaspop.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2016, 13:15
Bengel
Bengel is offline
Citaat:
Ik ben een jongen van 16 en wil graag iets neuken... MAAR ik heb nog geen vriendin, ik wil niks kopen door mijn ouders en niks met eten doen, en twee matrassen heb ik al geprobeerd. Als je iets weet laat het me weten via privébericht pls danku.
Dat verlangen ha dik al op 13-jarige leeftijd. En heb het opgelost met de binnenband van een fiets. Licht opgepompt uitgerekt dubbel vouwen met tape vastzetten. Het geheel nogmaals samen vouwen en vast tapen. Vervolgens de grote van de instoot-speet met om het geheel gewikkelde tape bepalen. Leg het geheel schuin op een kussen. Bedek de bovenkant met iets zachts, en het neuken kan beginnen. Ook een Klein dun zwembandje is daarvoor geschikt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten